ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

5 тенденции, оформящи новия подход на автомобилната индустрия

like0 unlike0
Auto-Press 29 May 2020 Новини
466
0
5 тенденции, оформящи новия подход на автомобилната индустрия

Автомобилните марки, които искат да вървят към възстановяване, ще трябва да се адаптират към по-бързи индустриални цикли и по-къси хоризонти на планиране. Те също ще трябва да дават приоритет на инициативи, които са най-добре съобразени с мястото, където се намира секторът, като операционализиране на доставката до дома или по-нататъшно цифровизиране на процеса на покупка на автомобили. За да помогне на автомобилните търговци да се подготвят за предстоящото, Google е поръчал на анализатори да определят пет основни тенденции, които трябва да имат предвид.

1. Хората намират нова утеха в собствеността на автомобил

На фона на почти пълно спиране на ежедневните видове транспорт, от полети до споделено возене, се наблюдава увеличаване на желанието на потребителите за собствен личен начин на транспорт. Личните пространства, в които хората намират комфорт не само във време на пандемията, включват техните домове и собствени автомобили. Използването на лични автомобили почти се е удвоило след избухването на пандемията, докато разчитането на обществения транспорт е спаднало с повече от половината. 93% от хората казват, че използват сега повече лични превозни средства

2. Хората очакват да намерят по-добри сделки с коли

Купувачите на автомобили искат да знаят дали сега е моментът за покупка на превозно средство и ако е така, могат ли да постигнат добра сделка. Интересът от търсенето за „подходящ момент ли е да си купите автомобил“ нарасна повече от 9 пъти между януари и февруари 2020 г. и март и април 2020 г. Купувачите на автомобили с опит все повече се насочват към цифрови услуги, за да сравняват модели и цени, като сега сделките имат значение повече от всякога. Автомобилните производители отговят на търсенето на сделки с безлихвено финансиране за 72 до 84 месеца, но също така са се насочили да помагат на клиенти, които се нуждаят от помощ при плащанията си, като предлагат разсрочване на плащания без неустойка.

3. Хората искат дилърът да се доближи до дома им

Автокъщите класираха след допитване следните дейности по предпочитание на клинетите като добри алтернативи за посещение на дилър:

1.Тестово шофиране у дома

2. Преглед на видеоклипове

3. Цифров шоурум

4. Онлайн конфигуратор

5. VR тест драйв

6. Видеоконференция

Марките, които искат потенциалните купувачи да се ангажират с конкретни модели, трябва да обмислят подчертаването на видеосъдържанието на интериорни обзори, външви обходи, тест дискове и преглеждане на готови видеоклипове.

4. Хората искат онлайн покупка на кола и доставка до дома

Автопроизводителите бързо преминаха от контактни транзакции /срещи на живо/ към удовлетворяване на предпочитанията на потребителите за дигитализиране на всички стъпки от теста към покупката. Деветдесет и два процента от купувачите на автомобили вече проучват предварително онлайн и сега виждаме пълното ново “пътуване” при закупуване на превозни средства – онлайн покупка и безконтактна доставка. Сега 18% от купувачите на автомобили биха закупили превозно средство по-рано, ако могат да закупят желаното от тях превозно средство, без да отидат при дилър.

5. Хората се обръщат към цифрови събития
Тъй като обстоятелствата изискват отлагане или анулиране на международните автосалони и големи конференции, някои производители закъсняват с лансирането на превозни средства, докато други преминават към изцяло онлайн дебюти на новите си модели. Това е радикална промяна в подхода на индустрията използван за лъскави дебютни събития, които сега се използват в личен план, следени от стотици хиляди в интернет.

Пандемията промени бизнеса, който познавахме. И макар да не можем да прогнозираме 100% бъдещето, промяната в поведението на потребителите вероятно ще продължи. Тъй като автомобилните производители отново се връщат към “метала”, разбирането заа очакванията на клиентите, както и новите начини, по които хората ще пазаруват, ще бъдат от решаващо значение за успеха.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: