3D технологията навлиза в кабината на колата. Познатата до този момент от филмите технология дава вече много повече от забава - осигурява по-бърза ориентация и информация - и по този начин и по-голяма сигурност.
„Дисплеите на превозните средства се променят от чист дисплей към системи за взаимодействие, които все по-често отговарят на индивидуалните нужди на водача“, казва д-р Щефан Бернс председател на дивизионния съвет на Bosch Car Multimedia.
Според прогнозите на Global Market Insights, обемът
на глобалния пазар на автомобилни
дисплеи ще нарасне от 13,4 на 26,7 милиарда
евро до 2025 година. Независимо дали е
огънат, с органични светодиоди (OLED) или
свободно конфигурируем - това, което се
желае от клиентите може да се постигне.
В случай на 3D дисплей, водачът на автомобила ще може да забележи предупреждения, които изглежда че се появяват от дисплея. Някои от предимствата - когато паркирате ще имате по-реалистична картина на камерата за обратно виждане, а препятствията в траекторията на колата могат да бъдат открити по-рано.
Когато се движите из дълбоките градски “каньони” на големите градове, 3D ефектът също ще играе решаваща роля. Благодарение на пространственото представяне на картата, на пръв поглед е очевидно след коя сграда е следващият завой.
И тъй като Bosch използва пасивна 3D технология за показването на информацията, тя не изисква допълнителни техники като проследяване на очите или 3D очила. Bosch ще представи последните си разработки в IAA във Франкфурт от 10 до 22 септември 2019 г.