Лекотоварното подразделение на Volkswagen обяви, че компанията отчита ръст от 2% до 68 200 единици в продажбите си през първите 2 месеца на годината.
Компанията приключва периода със завидно пазарно представяне в Западна Европа, където се регистрира подобрение в бизнеса от 3% до 46 600 единици. На територията на Германия, марката отчита подобрение от 1.2% до 17 700 автомобила, в Испания такова от 17.8% до 2200 единици, а в Италия 1.6% до 1800. Във Франция, Volkswagen Лекотоварни регистрира спад от 5.4% до 2600 коли, а във Великобритания такъв от 6.2% до 4200.
В Източна Европа, Volkswagen има реализирани 5300 автомобила през първите два месеца на годината, което представлява увеличение от 9.3% в сравнение със същия период на миналата година.
Най-продаваният представител на Volkswagen Лекотоварни през януари и февруари е било Т-моделната серия (26 500 ед; -2.2%), след което се подреждат Caddy (25 300; +14.0%), Amarok (11 640; +0.3%) и Crafter (4700 ед. -20.2%).