ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ

like0 unlike0
Auto-Press 06 Dec 2017 Новини
24
0

Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ

Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ
/add_images/news/122017/s_1512550805_488.jpg
  1. Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ
  2. Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ
  3. Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ
  4. Тесният електрокар SEV ще вози туристи в Европа и САЩ

Китайският стартъп CHJ Automotive представи първия си модел - електрически сити-кар с име SEV. По дължина е съпоставим със Smart Fortwo, а по ширина с мотоциклет. Разполагането на пътниците в машината е тип “спарка” - един зад друг.

Максималната скорост е 45 км/ч, зарядът на акумулатора стига за пробег от 100 км. Самият акумулатор тежи едва 10 кг и лесно може да се сваля и занася до битов елконтакт. Първоначалната идея за колата е да се отдава под наем за кратки пътувания на туристи, подобно наемането на велосипеди. Става дума за разходки с дължина до 20 км, като целта е глобалният пазар.

Компактният градски електромобил SEV има оборудване като истински автомобил. Има изцяло дискова спирачна система, светодиодна оптика, електропакет на огледалата и 16-цолови джанти. Първите снимки на машината са от Париж, Лос-Анжелес и Сан-Франциско, градовете в които се предвижда експлоатацията на колата.

От компанията заявяват, че сити-карът съответства на европейските и американски стандарти за безопасност ECWVTA и FMVSS. Доставчици на комплектации за машината са известните световни компании Bosch, Magna, BASF, Magneri Marelli, BorgWarner, Faurecia и други.

Салонът поема без проблем пътници с височина до 195 см. Налице са климатик и свързване 4G, а габритите на машината позволяват паркирането на едно място за нормален автомобил на четири SEV.

Продажбите тръгват през 2018-а година при предположителна цена с оглед на субсидиите от около ниво 5000 евро. Компанията CHJ Automotive през септември пусна собствен завод за производство на литиево-йонни акумулатори в Чанчжоу. Там 20 немски робота Kuka правят дневно по 200 000 акумулатора Panasonic 18650. Самият сити-кар се сглобява също там в автоматизираната на 90% площадка Factory I. За втория модел на компанията – седеместен хибриден кросовър се строи втори специализиран обект - Factory II.

Автономният шатъл Fisker Orbit излиза на пътя догодина В Украйна харесват и търсят коли втора ръка с български номера

Подобни

Италиански дизайнер кръстосва минало и бъдеще

Италиански дизайнер кръстосва минало и бъдеще

Италианският дизайнер Пиерпаоло Лазарини е автор на редица странни на пръв поглед концепти и последният му – за летящ автомобил, не...

Първи снимки на “офроуд” хечбека Volkswagen Polo

Първи снимки на “офроуд” хечбека Volkswagen Polo

Новият повдигнат хечбек може да запази старото си име CrossPolo, но не е изключена и промяна на името му на Polo Alltrack....

Непознатата у нас Kia Ray ще е обновена в Южна Корея

Непознатата у нас Kia Ray ще е обновена в Южна Корея

Преди шест години през ноември 2011-а Kia Motors представи градския си модел Ray в Южна Корея. Този месец компанията...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: