ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

like0 unlike0
Auto-Press 07 Nov 2018 Новини
47
0

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА
/add_images/news/112018/s_1541595602_664.jpg
  1. SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА
  2. SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

Месец след световната премиера на новия SUZUKI VITARA в Париж, легендарният SUV на японския производител бе представен и на родната публика с елегантно събитие в София. Официалната премиера бе съчетана и с отбелязването на 25-тата годишнина от основаването на МИРКАТ ООД като официален вносител на SUZUKI в България.

Вечерта на 6 ноември на сцената на столичната зала Рейнбоу Плаза изгря най-новото поколение на SUZUKI VITARA. Освен като родната премиера на легендарния SUV, събитието ще бъде запомнено и като честване на четвъртвековния юбилей на фирма МИРКАТ ООД. Дружеството е регистрирано през 1993 г. и до днес остава единствения официален вносител на SUZUKI за България. 25-годишната история на марката у нас бе разказана в кратко видео, в което бе споменат й г-н Анганакис, който бе управляващ директор на компанията за период от 20 години. Към днешна дата МИРКАТ ООД е създала търговско-сервизна мрежа на SUZUKI с 10 представителства в 9 града в цялата страна.

Домакините на това стилно събитие благодариха на своите многобройни гости, сред които бяха партньори, журналисти, представители на автомобилния бранш в страната, клиенти и служители на компанията.

Г-н Папаконстантину, Генерален мениджър, изказа своята благодарност към присъстващите за доверието в марката и за успешното партньорство.

Г-н Иванов, Директор Продажби леки автомобили и развитие на дилърска мрежа, акцентира върху амбициите на компанията да позиционирана марката сред първите десет на пазара у нас, разчитайки на автомобилна гама от модели с екологични бензинови двигатели, подпомогнати от хибридни технологии. Той подчерта позицията на SUZUKI като автомобилен производител с отговорност към здравето на човечеството и съхраняване на природата, чрез премахване на употребата на замърсяващи дизелови двигатели.

Г-жа Николова, Маркетинг Експерт, представи имиджовата кампания на МИРКАТ ООД във връзка с честването на 25-тата годишнина - „ТЪРСИМ НАЙ-ВЕРНИЯ SUZUKI В СТРАНАТА”, която в рамките на 20 дни е събрала над 150 регистрации. Победителят в надпреварата за титлата е SUZUKI SAMURAI, регистриран през 1988 г. и с пробег от 407818 км, който посрещаше гостите на входа на залата. Наградата бе връчена на притежателя на автомобила от г-н Каишев, Мениджър Следпродажбено обслужване.

Целият екип на МИРКАТ ООД се качи на сцената уверен, че най-доброто за марката SUZUKI у нас тепърва предстои.

*Източник: www.suzuki.bg

Lamborghini Urus ST-X: уникална състезателна инициатива (Видео)

Подобни

За първи път на българския пазар - INFINITI България предлага безлихвен лизинг до 7 години

За първи път на българския пазар - INFINITI България предлага безлихвен лизинг до 7 години

„Витоша Ауто“, партньорът на INFINITI в България, стартира иновативна лизингова програма INFINITI Dream Leasing, която позволява...

Тенис: нова комуникационна кампания, водеща PEUGEOT към електрическо бъдеще

Тенис: нова комуникационна кампания, водеща PEUGEOT към електрическо бъдеще

PEUGEOT отново демонстрира отдадеността си на тениса с комуникационна кампания за 2019 г., фокусирана върху бъдещето на Марката....

Golf GTI TCR идва с 290 конски сили и цена от 39 000 евро

Golf GTI TCR идва с 290 конски сили и цена от 39 000 евро

Volkswagen обяви, че компанията стартира първоначалните продажби на новата спортна версия на класиката Golf- Golf GTI TCR. С...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: