ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан

like0 unlike0
Auto-Press 11 Oct 2018 Новини
71
0

Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан

Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан
/add_images/news/102018/s_1539273603_679.jpg
  1. Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан
  2. Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан
  3. Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан
  4. Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE” - дизайнерски аксесоари за предпазния колан

Под наслов „Fashion for life”, дизайнерският аксесоар за колан “VIVE” цели да припомни на шофьори и пътници да поставят предпазен колан в автомобила

Вече три години, Renault е сред лидерите на българския автомобилен пазар и един от най-големите автомобилни производители в световен план. От години марката насочва вниманието на обществото към безопасността на пътя чрез различни кампании със социална отговорност. Поредна инициатива е лансирането на моден аксесоар за колани “VIVE”, който засяга проблема с не поставянето на предпазни колани. Според мрачната статистика България е на първо място по смъртност на пътя в Европейския съюз, а между 200 и 300 души загиват годишно, защото са били без предпазен колан.

Renault адресира проблема като превръща предпазния колан в желан аксесоар, изразяващ индивидуалността и естетиката на шофьорите и пътуващите. Аксесоарът VIVE е в колекция от три дизайна, насочени към три ключови целеви групи – мъжки, дамски и детски в партньорство с известни брандове сред съответните аудитории.

Мъжкият дизайн е в партньорство с българския бранд за чорапи Stinky Socks, Със своите представителства в 20 държави на 6 континента марката е утвърдена сред сноуборд и скейтборд ентусиастите по цял свят. Дизайнът на VIVE е вдъхновен от един от най-популярните модели на Stinky – Camo.

Точките на дамския дизайн са дело и запазена марка на модния бранд Muse Shop. Марката е любима на женската аудитория заради своя момичешки стил и индивидуален почерк. Със своите два бутика в София, Muse Shop предлага на дамите да съчетаят предпазния си колан с нежния си тоалет.

Детският дизайн е вдъхновен от българския детски филм „Лили рибката“, представен по-рано тази година. Филмът е удостоен с многобройни награди, сред които "Най-добър Европейски филм" от European Cinematography Awards и „Най-добър игрален филм“ от Международен фестивал на детските филми в Сан Диего и е увлекателно интересен както за децата, така и за техните родители.

Renault цели да развива продукта занапред и да представи още дизайни в партньорство с повече брандове през следващите години.

“VIVE” ще се разпространява на препоръчителна цена от 25 лв. в дилърската мрежа на Renault в България, както и чрез дистрибуционните канали на Stinky, Muse Shop и „Лили рибката“.

*Източник: www.renault.bg

В София вече има над 110 електромобила за споделено ползване Ето как Димитър Илиев и Крум Дончев си поделиха отсечките за рали „България”

Подобни

LINDA JACKSON -  ПЪРВАТА ЖЕНА, НОСИТЕЛ НА ОТЛИЧИЕТО    « MANBEST 2018 » ОТ AUTOBEST

LINDA JACKSON - ПЪРВАТА ЖЕНА, НОСИТЕЛ НА ОТЛИЧИЕТО « MANBEST 2018 » ОТ AUTOBEST

Линда Джаксън, изпълнителен директор на Citroën, първата жена, носител на MANBEST (MANager BEST) на годината за 2018. «За мен е...

Концептът HB-03 стана основа за купеобразният Haval F7x

Концептът HB-03 стана основа за купеобразният Haval F7x

Представените през август на Московския автосалон сериен модел Haval F7 и концептът HB-03, ще се произвеждат в новия завод на...

FORD GT получи 2 допълнителни производствени години (Видео)

FORD GT получи 2 допълнителни производствени години (Видео)

Ford Motor Company обяви, че в резултат на силното потребителско търсене към новото поколение на суперспортната легенда...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: