BMW Group обяви, че през изминалия месец
компанията отчита най-доброто пазарно
преддставяне за февруари в цялата си
история. За периода, гигантът отчита
продажбата на 178 910 свои коли, което
представлява увеличение от 5.8% в
сравнение с миналата година. С още 10 172
единици и ръст от 3.1% допринася и
мотоциклетното подразделение BMW Motorrad.
През февруари, марката BMW отчита реализацията на 155 328 свои коли, което е с 5.1% повече в сравнение със същия месец на годината. Продажбите на марката от началото на годината пък са на ниво от 303 738 единици (+4.3%). На засилен интерес се радват модели като 1 Series (31 775 / +33.2%), X1 (48,159 / +22.5%) и 5 Series (55,344 / +13.6%)
MINI също записва отличен февруари, като го приключва с 23 319 нови продажби (+10.8%), а реализацията от началото на годината е на ниво от 44 249 единици (+9%).
През изминалия месец, BMW Group отчита сериозно увеличение в търсенето на електрифицираните си автомобили (BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric). Продажбите през февруари са се подобрили с 43.9% до 7906 единици, а тези от началото на годината са 15 041 единици (+40.2%). От компанията са си поставили за цел реализирането на минимум 140 000 електрифицирани коли през тази година.