Източник: www.peugeot.bg
• Приходите на Групата възлизат на 13,6 млрд. евро, от които 9,0 млрд. евро за автомобилното подразделение, увеличение от 4,9%.
• Ускоряване на международното развитие: първо производство на Peugeot 2008 в Иран с Iran Khodro и подписани партньорства с Уругвай, Виетнам и Индия.
• Консолидиранитe световни продажби нарастват с 4,2%, благодарение на продажбите на Peugeot в Близкия Изток и Африка.
Приходите на Групата PSA за първото
тримесечие на 2017 г. възлизат на 13 629 000 000
евро, от които 9 018 000 000 евро за
автомобилното подразделение и 5 092 000 000
евро за Faurecia. Приходите на Групата
нарастват с 4,9% в сравнение с първото
тримесечие на 2016 г. Приходите на
автомобилното подразделение се
увеличават с 2,5%, основно от нарастването
(+3,7%) на продуктовия микс, свързано с
успеха на наскоро лансираните модели,
което компенсира напълно отрицателното
въздействие на валутните курсове (-1,0%).
В края на март 2017 г. материалните запаси
се увеличават леко до 390 000 автомобила1.
Жан-Батист дьо Шатийон, Главен финансов директор на Групата PSA и член на Управителния съвет, каза: „Успехът на нашия рентабилен план за органично развитие „Push to Pass“ се потвърждава от най-новите ни лансирани модели и ускоряването на международното ни развитие. Независимо от продължаващата нестабилна и несигурна икономическа обстановка, нашата гъвкавост е повече от всякога конкурентно предимство за постигане на нашите цели за растеж и рентабилност. “
Пазарна прогноза
Групата очаква ръст на автомобилния пазар от около 1% в Европа и 2% в Латинска Америка през 2017 г. Пазарът се очаква да нарасне с 5% в Китай и да остане стабилен в Русия.
Оперативна прогноза: целите на плана „Push to Pass“ са:
• постигане на повтарящ се оперативен марж от автомобилната дейност2 от над 4,5% средно за периода 2016-2018 г.и заложена цел от над 6% до 2021 г.
• постигане на ръст на приходите на Групата от 10% до 2018 г.3 спрямо 2015 г. и заложена цел от още 15% до 2021 г.3
Линк към презентация на приходите за първото тримесечие на 2017 г.:
https://www.groupe-psa.com/en/finance/publications/
За PSA Group
С продажби и приходи от 54 милиарда евро през 2016 г., PSA Group създава уникални автомобилни преживявания и предоставя решения за мобилност, които носят свобода и наслада на клиентите в цял свят. Групата печели от преимуществото на моделите на своите три марки, Peugeot, Citroën и DS, както и от широка гама услуги, свързани с решения за мобилност, включително марката Free2Move, за да отговаря на нарастващите потребности и очаквания на автомобилните клиенти. PSA е европейският лидер по отношение на емисиите CO2, със средно 102,4 грама CO2 на километър през 2016 г., и е новатор в сферата на автономните и свързани автомобили с 2,3 милиона такива автомобили в световен мащаб. Дейността на компанията се простира също в областта на финансите чрез Banque PSA Finance и в сферата на автомобилното оборудване чрез Faurecia. Научете повече на groupe-psa.com/en.