ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

ПРЕЗ 2019, CITROËN ОТБЕЛЯЗВА СВОЕТО СТОЛЕТИЕ С ПОРЕДИЦА МЕЖДУНАРОДНИ СЪБИТИЯ ПРЕЗ ЦЯЛАТА ГОДИНА!

like0 unlike0
Auto-Press 10 Jan 2019 Новини
463
0
ПРЕЗ 2019, CITROËN ОТБЕЛЯЗВА СВОЕТО СТОЛЕТИЕ С ПОРЕДИЦА МЕЖДУНАРОДНИ СЪБИТИЯ ПРЕЗ ЦЯЛАТА ГОДИНА!

2019 година едва започна, но Ситроен се подготвя от много време за всичко, което предстои по повод столетието на марката. За да си представи събитията по повод 100-годишнината, екипът на Ситроен започва тяхната организацията задавайки си следния въпрос: как би отбелязал столетието самият Андре Ситроен? Откривател на съвременната и модерна комуникация (осветяване на Айфеловата кула, организиране на походи и т.н.), със сигурност той не би направил нищо както всички останали … С гордост и вдъхновявайки се от своето ДНК, Ситроен планира международни събития и активности, които ще продължат през цялата 2019 година. В програмата ще влизат срещи на фенове, активности под мотото ‘Inspired by You’ в социалните мрежи които ще дадат глас на клиентите, разкриване на нови концептуални модели и още много изненади … Предствяме ви един кратък тур на това, което предстои.

Ситроен ще празнува своята 100-годишнина през цялата 2019 година …

МАРКА, 100 ГОДИНИ ‘INSPIRED BY YOU’
Отбелязването на 100-годишнината на Ситроен е всъщност отбелязване на столетие в което марката е насочена изцяло към хората, вдъхновява се от клиентите и начина им на живот. Активностите ще подчертаят 100 години вдъхновение за всички поколения:

• ИЗЛОЖЕНИЕ РЕТРОМОБИЛ 2019 (от 6 до 10 февруари, Paris Expo Porte de Versailles)
В рамките на събитието, което никой фен на историята на автомобилите не би изпуснал, Ситроен ще представи 1,200 м2 щанд, посветен на 100-годишнината. Ще бъдат показани 30 иконични модела:

• 10 модела серийно производство: Type A 10 HP, C3 5 HP, Traction Avant, Type H, 2 CV, DS 21 Pallas, Méhari, CX 25 Prestige, C6, New C5 Aircross SUV

• 10 концептуални модела: C10, GS Camargue, Karin, Activa 1, Xanae, Osmose, C-Métisse, GTbyCitroën, Tubik, CXPERIENCE

• 10 състезателни модела: Scarabée d’Or, Rosalie, DS 21 from the 1969 Rally of Morocco, SM from the 1971 Rally of Morocco, 2 CV Africa Raid, ZX Rally Raid, Xsara Kit Car, C4 WRC, C-Elysée WTCC, C3 WRC

По случая ще бъде издаден специален каталог с историята на 30-те модела.


• CITROËN ‘ORIGINS’ RENT&SMILE (през април в Париж)

• Представена в края на 2016, Citroën Rent&Smile, услуга за краткосрочно наемане на автомобил директно от Ситроен също ще участва в отбелязването на столетието. В допълнение към моделите от настоящата гама на марката, за наемане ще бъдат предложени и модели от миналото! Те ще бъдат на разположение на клиентите в Париж през месец април. Автомобилите ще се избират и запазват онлайн (https://fr-rentandsmile.citroen.com), по същия начин както се наемат моделите от актуалната гама. Това ще бъде изключителна възможност за всички, които искат да застанат зад волана на някои от емблематичните модели на Ситроен от миналото!

• ‘ОТ ПОКОЛЕНИЕ НА ПОКОЛЕНИЕ’ (от май в социалните мрежи):

• Тъй като историята на една 100-годишна марка не е написана без подкрепата на нейните най-верни посланици, Ситроен ще ви запознае с тях в рамките на оригинална дигитална активност: ‘From One Generation to Another’ (От поколение на поколение). Принципът? Семейства, бизнеси или търговски представители от цял свят, лоялни на Ситроен поколения наред ще разкажат за тяхната уникална връзка с марката. Техните истории ще бъдат заснети и показани в социалните мрежи, и ще покажат страстта към марката Ситроен от различни точки на света.

• ‘STREET BURST DAY’ (в средата на юни на място, което за сега ще запазим в тайна…):

• Първият модел на Ситроен, Type A, е представен в Париж през юни 1919 г. Именно заради това, избрахме да организираме в този месец едно необикновено за рожден ден събитие: ‘Street Burst Day’. Цяла улица ще бъде затворена през нощта, за да бъдат паркирани на нея 100 автомобила Ситроен, които да представят 100 –годишнината. Сред тях ще има колекционерски автомобили, автомобили от „Консерваторията“, както и концептуални модели … Резултатът ще бъде гарантирана изненада за минувачите, които ще могат да се насладят на необикновената изложба. За всички останали, събитието ще се излъчи и в социалните мрежи.


• ‘CITROËN STORIES’ (от юли в социалните мрежи):

• Един журналист ще се отправи на пътуване на борда на новия C5 Aircross SUV. Той ще се срещне с фенове на марката и притежатели на иконични нейни модели. Те ще споделят своята уникална история с марката и ще разкажат историята на своя автомобил. Ще бъдат посетени 7 държави, а видео интервютата ще се излъчат в социалните медии.

• ‘СРЕЩАТА НА ВЕКА“ (от 19 до 21 юли, при Ферте Видам, северна Франция):

Кулминационното събитие по случай 100-годишнината, „Le Rassemblement du Siecle”/ Срещата на века, организирано по инициатива на колекционери (Amicale Citroën & DS France) и в партньорство с l’Aventure Peugeot Citroën DS, ще бъде среща на колекционери, която ще се състои при Ферте Видам, където е бил разработен и легендарният модел 2CV. Тази международна среща обещава да бъде запомняща се с участието на над 11 000 колекционера, почти 5000 автомобила и над 50 000 очаквани посетители в рамките на трите дни. Събитието се организира с активната подкрепа на Ситроен. Ще бъде организирана и специална изложба за която можете да научите повече тук: https://citroencc.com


100 ГОДИНИ ЗА ЕДНА МАРКА - ВИЗИОНЕР

Отбелязването на 100-годишнината на Ситроен е отбелязване и на 100 години напредничавост, поглед в бъдещето на автомобилната индустрия и предлагане на иновативни за всяко време решения. Този юбилей е и възможност на Ситроен да покаже своята визия за бъдещето с представянето на 2 концептуални модела:

• КОНЦЕПТ #1 (февруари)
Представен през февруари и показан за пръв път пред широката публика на автомобилното изложение в Женева през март, този модел ще разкрие визията на Ситроен за градската мобилност.

• КОНЦЕПТ #2 (май)
Представен в Париж през май, този модел ще представи визията на Ситроен за ултракомфорт.


100 ГОДИНИ ИКОНИЧНА МАРКА

Не на последно място, отбелязването на столетието на Ситроен е повече от един юбилей. 100-годишнината на марката е празнуване на креативност и дързост, легендарни автомобили и спортни успехи. Именно това са елементите, които 100 години изграждат идентичността на Ситроен и които ще бъдат подчертани в годината на столетието:

• НОВА ВЕРСИЯ BRAND CAMPAIGN (от декември 2018)
След първия епизод на клипа, представящ историята на Ситроен, лансиран през март 2018, през декември беше представена обновената му версия по случай столетието. В него пътуването е през различни епохи и са включени герои, които са неразделна част от историята на марката: публицистът Жак Сегела на борда на DS и Себастиан Льоб на борда на неговата Xsara WRC. 


• КОЛЕКЦИОНЕРСКА СЕРИЯ ‘ORIGINS’ (от януари)
Специалната серия ‘Origins’ е лимитирана серия за някои от моделите в гамата, която е разработена специално по случай 100-годишнината на Ситроен и ще бъде лансирана на международните пазари. В зависимост от страната, серията се предлага за моделите C1, C3, C3 Aircross Compact SUV, New C4 Cactus, C4/Grand C4 SpaceTourer и C-Elysée. За България – С3, C3 Aircross compact SUV, C4 Cactus. Серията ‘Origins’ се отличава със специални цветове и материали, бронзови елементи и лого ‘Origins since 1919’.

• ‘CITROËN ORIGINS’ ВИРТУАЛЕН МУЗЕЙ ПО СЛУЧАЙ СТОЛЕТИЕТО (от януари)
Лансиран през 2016, сайтът Citroën Origins (www.citroenorigins.com) постепенно се разширява. Към момента той е активен в над 40 държави на 23 езика. През 2019 виртуалният музей на марката ще представи няколко модела в 3D и със звук. Така, общо представените модели ще станат почти 80. Изграден в цветовете на 100-годишнината от януари, сайтът ще бъде ключово място за предоставяне на информация за календара на събитията.
• НОВИ ПРОДУКТИ И ИГРАЧКИ СИТРОЕН ПО СЛУЧАЙ СТОЛЕТИЕТО (от януари)
‘Мама, тати, Ситроен’: това са първите три думи, които Андре Ситроен е искал децата да казват, когато през 1920 година лансира гамата детски играчки на марката. За времето си, това е прецедент, който има една цел: името на марката да влезе в домовете на хората и да се познава от малки и големи. В този дух, по случай 100-годишнината, марката лансира нова гама продукти, които са препратка към графичните кодове на Ситроен от миналото: чаши, картички и игри за памет, както и издание на популярния Ситроен MONOPOLY! В допълнение ще бъдат представени и миниатюри на автомобили от миналото, които до сега не са се предлагали, както и колекционерски комплекти, включващи различни модели. Повече за продуктите Ситроен LifeStyle можете да научите тук : https://lifestyle.citroen.com

• ТЪРГОВСКА МРЕЖА В ЦВЕТОВЕТЕ НА 100 ГОДИШНИНАТА (от януари)
В различни краища на света, търговската мрежа на Ситроен също ще бъде преобразена в цветовете на столетието. Интериорните и екстериорни акценти, които ще бъдат поставени ще допълнят представянето на специалната серия ‘Origins’ на моделите от гамата.

• CITROËN RACING ПРАЗНУВА 100 ГОДИНИ СПОРТНИ ПРИКЛЮЧЕНИЯ (от януари)
От първото прекосяване на Сахара, организирано Андре Ситроен, Ситроен непрестанно демонстрира желанието си да отиде една крачка отвъд приключенията. В този дух, Citroën Racing ще организира различни инициативи: нов C3 WRC в стила на цветовете на столетието ще бъде показан на 12 януари на Международното автомобилно изложение в Бирмингам, ще бъде представен филм за историята на Ситроен в състезанията в рамките на изложението Ретромобил през февруари,подготвя се и нов сезон на дигиталните серии ‘Little Big Racing’ в социалните мрежи.

• КОЛЕКЦИОНЕРСКА КНИГА ‘100 ГОДИНИ СИТРОЕН В РЕКЛАМАТА’ ОТ ЖАК СЕГЕЛА (април)
Ситроен 100 години се отличава по своя опит и ноу-хау в различни сфери измежду които и информирането на широката публика. Докато конкурентните марки правят т.нар. реклама на продуктите си, Андре Ситроен излиза една крачка напред с инициативи като осветяване на Айфеловата кула, поставяне на пътни знаци Ситроен, разработване на гама детски играчки и т.н.... Тази култура на смела и новаторка комуникация остава заложена в ДНК на марката от тогава. Уникалното пътешествие в сферата на рекламата на марката ще бъде представена в специална книга от Жак Сегела, който разработва рекламните филми за Ситроен през 80-те години ( ‘wild chevrons’, Visa GTi на самолетоносача Clémenceau, AX на великата китайска стена).

‘СВЕТЪТ INSPIRED BY CITROËN’ (лято 2019)
Стогодишнината също ще бъде шанс за Citroën да даде свобода на известни международни фотографи, за да възвеличи марката в 100 нови снимки. Направени в емблематични столици (Париж, Рим, Амстердам, Ню Йорк, Буенос Айрес, Тунис, Токио), тези оригинални художествени снимки ще илюстрират аурата на марката в четирите краища на света, като направят връзката между минало, настояще и бъдеще. Снимките ще бъдат публикувани в Инстаграм и Фейсбук и ще бъдат показани в безплатна изложба в Париж през юли и август 2019 г. Освен това те ще бъдат публикувани в специално XXL издание на известното списание IDEAT.

В допълнение към посочените събития, Ситроен ще отбележи своята 100-годишнина с още много инициативи през годината: специални търговски предложения за нови, оказионни автомобили и следпродажбено обслужване и др.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: