ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

PEUGEOT 2008: Уверено напред

like0 unlike0
Auto-Press 22 Jul 2016 Новини
100
0

PEUGEOT 2008: Уверено напред

PEUGEOT 2008: Уверено напред
/add_images/news/072016/s_1469174402_609.jpg
  1. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  2. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  3. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  4. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  5. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  6. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  7. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  8. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  9. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  10. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  11. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  12. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  13. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  14. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  15. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  16. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  17. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  18. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  19. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  20. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  21. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  22. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  23. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  24. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  25. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  26. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  27. PEUGEOT 2008: Уверено напред
  28. PEUGEOT 2008: Уверено напред

След три години пазарно присъствие, повече от 580 000 произведени и 500 000 доставени на клиенти единици, PEUGEOT ни представя обновената версия на хитовия си модел 2008. Компактният SUV, който пристигна в България изключително скоро след премиерата, демонстрира значително променен дизайн, подобрени гама задвижващи агрегати и ергономия, повишен комфорт и не на последно място значително по-възмъжало и стилно излъчване.

Докато оригиналната версия на Peugeot 2008 носеше в себе си едно младежко, спортно и сякаш прекалено лежерно цялостно излъчване, неговият наследник стъпва на пазара значително по-уверено, с редица допълнителни елементи, акцентиращи и върху неговата по-улегнала същност. Такива са изцяло новата предница, доминирана от нова и вертикално позиционирана масивна решетка, акцентирана с хромирана рамка, новите фарове за мъгла отново с хромиран и наподобяващ бумеранг елемент, контрастното оформяне на цветовите комбинации по екстериора и други. Компактният SUV на френската марка идва в три основни и познати до момента нива на оборудване, но към тях вече е добавен и нов- GT Line, с който от компанията демонстрират желанието си да покрият възможно най-голямата потребителска група, като отговорят на изискванията и очакванията и на търсещите по-динамичното излъчване.

Интериорът на Peugeot 2008 продължава да бъде все така просторен и ергономичен, като от френската марка са заложили на приятни за окото и ръката форми и материали. Специално внимание, дизайнерите на френската марка са отделели не само на онези участъци от вътрешността, с които имаме най-често допир, но и с такива, като горната част на кормилната колона, която рядко докосваме. Комбинирани са светли и тъмни решения, както и такива с матов и гланциран завършек, а цялостното усещане се доближава до това, познато от доста по-луксозните автомобили.

Силен акцент в интериора на Peugeot 2008 е интегрираната инфо-комуникационна и мултимедийна система i-Cockpit, която се доказа, като успешна и с повече от 2.2 милиона вграждания в автомобили на френската марка. Тя се явява елегантен завършек на горната средна част на предното табло, като се извисява над средните въздушни отвори с контрастно- черно/сиво, цветово решение.

Седалките на Peugeot 2008, както предните така и задните, предлагат отличен комфорт дори на дълъг път, като водачът и спътникът му отпред могат да разчитат и на допълнителната странична опора, които предлагат в завой. Задният ред пък е делим отношение 1/3 на 2/3, което е гаранция за допълнително товарно пространство при необходимост. При стандартна конфигурация на седалките, свободният обем е 410 литра, а когато се наложи, той може да бъде увеличен до 1400 литра. Товаренето и разтоварването пък е максимално улеснено благодарение на ниския праг на багажника.

По отношение на многопрофилността и приложимостта си, 2008 може да се похвали и с още едно предимство- системата за адаптивен контрол на сцеплението на гумите с пътя Grip Control. Системата предлага работа в пет основни режима, вариращи от Standart за обикновени пътища, през Snow/Сняг, All-Terrarin/пресечена местност, Sand/Пясък и ESP off/ при който електронната стабилизираща програма е изключена при движение със скорост от до 50 км/ч, като крайната цел на работата на Grip Control е да се гарантира оптималното възможно сцепление и съответно най-безопасното движение. Grip Control е налична както при бензиновите, така и при дизеловите версии модификации на модела, оборудвани с ръчна или автоматична предавателна кутия.

Допълнителна сигурност и спокойствие при движение в градска среда, 2008 обещава и чрез системата си активна безопасност Active City Brake. Тя има за цел да намали до минимум или изцяло да елиминира възможността от удар при ниска скорост, чрез автоматичното задействане на спирачната система на колата. По-неопитните шофьори пък могат да разчитат на полуавтоматичната система за подпомагане на паркирането Park Assist.

Peugeot 2008 може да се похвали и с редица други нови технологични решения, в това число и с нови възможности за интеграция на мобилни телефони, използващи iOS и Android, но ако трябва да акцентираме само върху едно от тях, то това със сигурност ще бъде новото попълнение в двигателната гама на модела- 1.2 литровия, трицилиндров, PureTech задвижващ агрегат.

Наличен в три мощностни версии- 82, 110 и 130 конски сили, този компактен и малолитражен мотор е в състояние да изненада приятно и най-отявлените противници на трицилиндровата ДВГ конфигурация. По време на нашия тест, междинното турбо-изпълнение на двигателя ни предложи истинско забавление, радвайки ни с динамичната си работа както по по магистралата, така и на пресечен терен и на поизхабен междуселки път. Задвижващият агрегат е впечатляващо пъргав, като демонстрира сила в почтия пълния работен диапазон. При балансирано поведение от страна на водача, модификацията се отблагодарява със среден разход на гориво от под 6 литра на 100 километра, а ако възникне “заигравка” на магистралата, консумацията леко надвишава границата от 6 литра.

Чудесна добавка за трицилиндровия PureTech двигател е също така новата шестстепенна автоматична предавателна кутия. Оборудвана с технологията Quickshift, тя предлага избор между напълно автоматичен и полуавтоматичен режим на работа, като при избор на втория, водачът има възможност сам да превключва скоростите чрез лоста. Независимо от избора, който направи шофьора, той може да разчита на приятно бързо преминаване между предавките, а в ръчен режим е възможна и лека оптимизация на разхода на гориво.

За почитателите на дизеловите двигатели, от Peugeot са предвидили възможност за поръчка на 2008 с 1.6 литров BlueHDi мотор, наличен в три мощностни версии- 75, 100 и 120 конски сили.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: