ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Nokian Tyres се присъединява към престижна международна инициатива с амбициозни екологични цели за фабриките и продуктите си

like0 unlike0
Auto-Press 10 Aug 2018 Новини
292
0
Nokian Tyres се присъединява към престижна международна инициатива с амбициозни екологични цели за фабриките и продуктите си

Като водеща и иновативна компания Nokian Tyres иска да допринесе за преодоляване на проблема с климатичните промени, затова компанията ще заложи амбициозни научно обосновани климатични цели. Този май, Nokian Tyres се присъедини към инициативата Science Based Targets със стремеж да заложи по-прецизни цели, които да се оценят и одобрят от външна организация. Nokian Tyres достигна своите предишни поставени цели да намали емисиите въглероден диоксид (CO2) много по-рано от предвиденото.

“По отношение на екологичната отговорност, ние вече взимаме предвид целия жизнен цикъл на продукта и всички наши дейности. Целта ни за 2020 г. беше намаляване с 20% на CO2 емисиите от производствената дейност на нашите фабрики. До края на 2017 вече бяхме постигнали 36% понижаване . Присъединяването към инициативата е естествено продължение на дългосрочната ни работа в областта на опазването на околната среда.” обяснява Теппо Хуовила, който отговаря за дейността на компанията в областта на устойчивото развитие.

Новите климатични цели ще бъдат свързани както с въздействието на продуктите върху околната среда, така и с цялата верига на стойността на компанията.

“Непрекъснато разработваме гуми с все по-ниско съпротивление при търкаляне, , което значително намалява емисиите на парникови газове, генерирани по време на тяхната употреба. Например средното намаление със 7% на съпротивлението при търкаляне на гумите ни, продавани през 2017 г., води до годишен спад на CO2 емисиите равносилен на емисиите от 54 000 леки автомобили.“ казва Хуовила.

Компанията се стреми да постигне одобрение за Science Based Targets през 2019 г.

За Science Based Targets накратко

Инициативата Science Based Targets насърчава компании да залагат научно обосновани цели за предотвратяване на климатичните промени. Инициативата е партньорство между Глобалния договор на ООН (UN Global Compact), CDP (известен преди като „Проект за разкриване на водорода“ - Carbon Disclosure Project), Института за Световни Ресурси (World Resources Institute, WRI) и Световния фонд за дива природа (World Wide Fund for Nature, WWF), за представяне на най-добрите практики за залагане на научно обосновани климатични цели. Всички участващи компании са включени в списък на интернет страницата на Science Based Targets.

1 000 000 посетиха Автосалон Париж 2018

Подобни

НОВИЯТ CITROËN BERLINGO, ПОБЕДИТЕЛ В КОНКУРСА НА AUTOBEST ЗА 2019

НОВИЯТ CITROËN BERLINGO, ПОБЕДИТЕЛ В КОНКУРСА НА AUTOBEST ЗА 2019

Измежду 6-те финалиста в конкурса, новият Citroën Berlingo беше избран за носител на титлата за най-добра покупка на Autobest...

AUTOBEST 2019 за Citroën Berlingo, Opel Combo Life и Peugeot Rifter

AUTOBEST 2019 за Citroën Berlingo, Opel Combo Life и Peugeot Rifter

Новите Citroën Berlingo, Opel Combo Life и Peugeot Rifter са победителите на журито AUTOBEST и по този начин печелят основното...

Audi SQ2 идва с двулитров мотор и 300 конски сили

Audi SQ2 идва с двулитров мотор и 300 конски сили

Впечатляващ дизайн и неимоверно удоволствие от управлението. По този начин описват от Audi новото си компактно спортно предложение...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: