Днес Mitsubishi Motors анонсира нов тригодишен стратегически план Drive for Growth, целта на който е постигането на устойчив и печеливш растеж, увеличение от над 30% както в годишните продажби до ниво от 1.3 милиона единици и в приходите до 2.5 трилиона йени.
“Drive for Growth е новата пътна книга за Mitsubishi Motors”, коментира Осаму Масуко, изпълнителен директор на марката. “Най-голям приоритет е да възвърнем доверието в нашата компания, успешно да лансираме нови автомобили и да се съвземем финансово”.
Drive for Growth предвижда засилване на SUV и пикап гамата на марката, и лансирането на 11 нови модела и основни модификации, в това число XPANDER и Eclipse Cross. Обновяването на гамата ще съвпадне с предвидено пазарно разрастване в регион ASEAN, САЩ, Китай, Япония и други, а в него ще бъдат включени шест изцяло нови пазарни предложения. За територията на Страната на неограничените възможности, от фирмата предвиждат увеличение в реализацията си от 30% до ниво от 130 000 единици, а за Китай предвиждат удвояване на дилърските си центрове, както и на продажбите до 220 000 единици.
Към края на новия стратегически план, от Mitsubishi очакват най-продаваните им модели в глобален мащаб- около 70% от общата реализация на марката, да бъдат SUV, 4х4 предложения и plug-in хибриди.