Точно на 4-тата изключително успешна година от завръщането на Mitsubishi Motors на немския пазар идва и наградата „Марка на годината“ в конкурса за автомобилни брандове, учреден от Немския съвет по дизайн.
Впечатляващото завръщане на Mitsubishi Motors на най-големия си пазар в Европа – Германия, бе тържествено признато по време на единствения международен конкурс за дизайн, който обхваща целия спектър - от продукта, през идентичността на бранда, до комуникационната стратегия – кампании и събития. Успехът на бранда в Германия може да бъде обобщен в следните цифри:
(по данни на MME):
2013 календарна година: 21,910 продажби (- 9% спрямо 2012 к. г.)
2017 календарна година: 45,197 продажби (+ 16% спрямо 2016 к. г.)
Д-р Йорг Саския Дийл, управляващ директор на GMK – консултантска агенция в Кьолн твърди: “Стратегия, концентрирана в потребителските нужди, консистентно управление на марката, което запазва традициите и корпоративните ценности, като същевременно активно включва бизнес партньорите си в процеса, ефективна комуникация на основните си преимущества – електрическата мобилност, системата за задвижване на 4-те колела и SUV наследството, поставят основите на постоянния ръст и успешното бъдеще в една затруднена пазарна среда. "
Д-р Дийл добавя: “Компанията демонстрира, че отличителният образ на бранда и последователната комуникация са основната подкрепа за бизнеса по пътя към постигането на неговите цели, а една от тях е и спечелването на нашата награда в този най-ожесточен сегмент – автомобилите.“
От своя страна, Д-р Колия Ребсток, управляващ директор на MMDA коментира “Тази награда е една от най-важните в автомобилния бранш и за нас е огромна чест да я отнесем вкъщи.“
Тя е отражение на изключително положителното развитие на компанията през последните години, рамо до рамо с нашите бизнес партньори и потребители. И, разбира се, силна мотивация да продължим по пътя на възраждането, креативността и иновативността на Mitsubishi Motors.”