ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Mazda: Ние не сме лъгали по време на тестовете за емисиите! Но бяха допуснати грешки...

like0 unlike0
Auto-Press 10 Aug 2018 Новини
281
0
Mazda: Ние не сме лъгали по време на тестовете за емисиите! Но бяха допуснати грешки...

Компанията отрича твърденията за умишлено фалшифициране на данните за икономията на гориво и емисиите от изпитвания за емисии. За да изясни ситуацията Mazda представи доклад пред Министерството на земеделието, инфраструктурата, транспорта и туризма (MLIT) на Япония, в който се описват резултатите от проучване относно извадковото изпитване за икономия на гориво и емисии, използвайки режимите за изпитване JC08 и WLTC2 по време на окончателните инспекции на превозното средство. И в двата режима на изпитване, Mazda не намира никакъв вид "неправилна промяна или фалшифициране на данните от теста".

Ето и официалното становище на компанията по случая:

Докладът за икономия на гориво и тестване на емисиите не потвърждава неправилното изменение или фалшифициране на данните от изпитването от Mazda

Хирошима, 9 август 2018 г. След разпореждане от страна на японското министерство на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма (MLIT), издадено на японски производители на автомобили на 9 юли 2018 г. след откриването на практики за измами при други компании, Mazda Motor Corporation представи доклад на MLIT за резултатите от проучване на извадковото си изпитване за икономия на гориво и емисии при окончателните инспекции на превозното средство.

Разследването обхвана режимите за тестване JC081 и WLTC2, като основните заключения в доклада са:

Няма неправилна промяна или фалшифициране на данните от теста в нито един от двата режима.

Тестовите данни, съдържащи грешки за проследяване на скоростта /1/, са открити в 72 случая от 1472 превозни средства, тествани в режим JC08. Компанията е установила две причини за тези грешки. Първо, системата не е била настроена автоматично да обезсилва резултатите, когато е възникнала грешка в проследяването на скоростта. На второ място, тестовите процедури оставят определянето на грешките за проследяване на скоростта до всеки отделен инспектор.

Всички данни от теста бяха прегледани отново и резултатите показват, че не е имало ефект върху икономичността на горивото и емисиите. Такива случаи не са открити при тестване на режим WLTC.

Mazda реши да предприеме следните стъпки, за да предотврати появата на повторение:

Системата ще бъде актуализирана, за да се третират автоматично резултатите от теста като невалидни в случай на грешка за проследяване на скоростта. Mazda увеличи броя на служителите, които проверяват данните от проверката, включително грешките при проследяване на скоростта. Mazda приема, че са направени грешки при малък брой тестове и ситуацията е идентифицирана бързо и са въведени стъпки, за да се избегне това да се случи в бъдеще.

/1/ Ситуация, при която скоростта на превозното средство се отклонява повече от разрешеното от модела за проследяване на скоростта, предписан от тестовия режим

1 JCO8: Японската регулация на емисиите от 2005 г. въведе нов цикъл на изпитване с динамометричен стенд JC08 за леки автомобили (<3500 kg GVW). Тестът представлява шофиране в претоварен градски трафик, включително периоди на работа на празен ход и често променящо се ускорение и забавяне. Измерването се извършва два пъти, при студен старт и при топъл старт. Изпитването се използва за измерване на емисиите и определяне на икономия на гориво за бензинови и дизелови превозни средства.

2 WLTC: Световните хармонизирани изпитвателни цикли за леки превозни средства (WLTC) са тестове с динамометричен стенд за определяне на емисиите и разхода на гориво от лекотоварните превозни средства. Тестовете са разработени от групата ECE GRPE (Работна група по замърсяването и енергетиката). Велосипедите WLTC са част от хармонизираните в световен мащаб процедури за тестване на леки превозни средства (WLTP), публикувани като глобален технически регламент № 15 (GTR 15) на UNECE. Докато акронимите WLTP и WLTC понякога се използват взаимозаменяемо, WLTP процедурите дефинират редица други процедури - в допълнение към WLTC тестовите цикли - които са необходими за типово одобрение на превозно средство

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: