Porsche обяви, че с 246 375 продажби през изминалата година, компанията отчита ръст в реализацията си от 4% спрямо 2016.
Основният “виновник” за подобрението в пазарното представяне на Porsche е новата Panamera, търсенето на която се е увеличило с 83% спрямо предходната. С ръст може да се похвали и семейството 718 (+6% до около 25 000 ед), а 911 записва стабилна година с повече от 32 000 единици.
Най-продаваната кола на Porsche през 2017 година обаче отново е Macan, като реализацията на модела се е увеличила с 2% до ниво от над 97 000 единици.
По отношение на продажбите си на основните пазари, Porsche отчита ръст от 2% до 80 262 единици в Европа (-3% в Германия), +3% в Америка (+2% в САЩ) и +10%, до 71 508 единици, в Китай.