ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Концептуалната TOYOTA i-TRIL

like0 unlike0
Auto-Press 22 Mar 2017 Новини
24
0
Концептуалната TOYOTA i-TRIL

Визията на Toyota за градска мобилност през 2030

Разработена от Toyota Motor Europe (TME) съвместно с европейското дизайнерско студио на марката в Ница – ED2, новата концепция i-TRIL представя множество иновативни аспекти на разработките на компанията за създаване на всеки път по-добри и екологични ориентирани решения за мобилност.

С премиера на Автомобилното изложение в Женева 2017 и оборудвана с технологията за Активно накланяне (Active Lean Technology), новата концепция i-TRIL представя реално приложима алтернатива на А и B-сегментите, други електрически (EV) продукти, публичен транспорт и мотоциклети.

Предвещавайки промяна в нагласите на водачите, i-TRIL е проектиран да бъде нещо повече от обикновено средство за придвижване. Воден от обещанието на Акио Тойода за повече страст и удоволствие от шофиране за всички бъдещи автомобили Toyota, той прегръща ‚Уаку Доки‘ философията (на японски: „сърдечен ритъм“), която иска да покаже, че бъдещите електрически автомобили могат да бъдат забавни и емоционални за шофиране.

НОВИ КЛИЕНТИ, НАСЕЛЯВАЩИ ‘SMESTO‘ РЕГИОНИ

i-TRIL бе разработен с концепцията за нов тип клиент: изтънчена, неомъжена, 30-50 годишна дама с две деца и активен начин на живот. И тя живее в SMESTO - Small to Medium Sized Town (Малък или Среден по Големина Град).

Проучванията на Европейският съюз за развитието на градовете в следващите години предложиха този модел, вместо по-нататъшно допълнително развитие на големите метрополитни градове като Лондон или Париж. Континентът ще стане свидетел на плавен ръст на нови градски зони, разположени в близост до съществуващи градове, които ще привличат живущи със своите средни нива на заселеност и възможности за развитие.

Проучванията на Toyota за този тип клиенти посочиха предимно активни майки, разкъсвани между „време за мен“ и прекарване на време в „забавление на децата“; нарастващата увереност в нейното поведение я кара да обръща малко повече внимание на себе си.

Новата концепция i-TRIL посреща и обединява тези две привидно несъвместими състояния с три основни функции: технология за Активно налягане, Спокойно удоволствие и уникална „1+2 седящи места“ конфигурация на автомобила.

СИСТЕМА ЗА АКТИВНО НАКЛАНЯНЕ

Задвижван от електромотор и с обща маса от само 600 кг, i-TRIL е дълъг 2,830 мм и висок 1,460 мм. Той разполага с 1,200 мм предна и 600 мм задна колея, както и връзка между задния мост и купето, която позволява купето и предните колела на автомобила да се накланят, докато задните остават в позиция, перпендикулярна на пътя по всяко време.

Отвън, дизайнът представя цялостно визуално покритие на купето, което плавно прелива цветовете между основната, прозрачна каросерия и калниците, покриващи предните колела. Масивното излъчване на автомобила, придадено от широката задна част на пътническата кабина, която приютява задна седалка за двама, е допълнено от простираща се от край до край задна светлина. Тя, от своя страна, видимо разделя пътниците от задвижвания от електромотор заден мост.

В комбинация с 25-градусовото завиване на предните колела, технологията за накланяне на i-TRIL позволява радиус на завой от само 4 метра (сходен с този на Toyota iQ), правейки автомобила забавен за шофиране не само при ниски скорости, но и изключително удобен и маневрен в дори най-натоварената градска среда.

Разполагайки с реален пробег от над 200 км, новата концептуална Toyota предлага отлична градска автономност в комбинация с неповторимо удоволствие от шофиране.

РЕЛАКС В ДВИЖЕНИЕ

От гледна точка на ‘Релаксираното движение‘, целевите клиенти бяха помолени да опишат предпочитаните позиции на шофиране. Те избраха малко по-висока, но все пак отпусната и релаксирана позиция, много сходна с тази на картинг, която осигурява отличен контрол върху волана.

Това е важно, тъй като i-TRIL не разполага с педали, което позволява на водача да отпусне краката си комфортно.

Управлението, ускорението и спирането се случват посредством drive-by-wire технология. i-TRIL се контролира чрез контролери от лявата и дясната страна на волана (по начин, сходен с този на компютърните игри).

По време на автономното шофиране, инструменталното табло от лявата или дясната страна предупреждават пътниците за предстоящите завои и накланяне.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: