ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Кадрови промени в сфертата на комуникациите и маркетинга в Рено Нисан България

like0 unlike0
Auto-Press 17 May 2018 Новини
258
0
Кадрови промени в сфертата на комуникациите и маркетинга в Рено Нисан България

От 1 май Симона Гъдева, заема поста Мениджър Връзки с обществеността и Социални медии за Renault и Dacia в България, а Даниел Иванов ще отговаря за Маркетинг и Връзки с обществеността за Nissan.

С настоящите промени се прилага и преструктуриране в компанията чрез сливане на отделите Комуникации и Маркетинг в един отдел Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia. Отговорността за комуникацията на марката Nissan се поема от отдел Nissan.

Симона Гъдева започва кариерата си в Рено Нисан България през 2014 година. В продължение на четири години работи в областта на дигиталния маркетинг и връзки с клиента. Симона Гъдева притежава бакалавърска степен по „Финансов мениджмънт и маркетинг” от Висше училище по застраховане и финанси.

Даниел Иванов също се присъединява към Рено Нисан България през 2014 година на позиция Маркетинг мениджър за Nissan. Даниел завършва Софийски университет със специалност „Социология“.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: