Амекиранското подразделение на Hyundai, което е официален спонсор на националната футболна лига (NFL) и победител в Super Bowl Ad Meter за 2016 на USA Today, се завръща за новото издание на финала- Super Bowl LI, с уникална инициатива.
От Hyundai обявиха, че по време на самия финал, компанията ще заснеме документално рекламно видео с продължителност от 90 секунди и ще го излъчи в паузата между края на играта и официалната церемония по връчването на наградата.
За реализирането на амбициозния си проект, от Hyundai обединяват сили с филмовия директор Питър Бърг (Patriots Day, Deepwater Horizon, Lone Survivor и други), Film 45 и Pony Show Entertainment, които ще имат задачата да заснемат, монтират и продуцират видеото в реално време.
Миналогодишната реклама на американското подразделение на Hyundai за Super Bowl- Първа среща, има почти 15.6 милиона