Като резултат от стратегическата инвестиция в компанията WayRay AG, Hyundai Motor обяви намеренията си да разработи холограмна навигация с добавена реалност (AR, Augmented Reality) за своите автомобили и обяви, че очаква иновативната технология да бъде въведена в серийните представители на марката през 2020 година.
“WayRay има изключителен опит по отношение на разработката на хардуера и софтуера за холограмни AR системи за изображение”, споделя Йонгчо Чи, изпълнителен вицепрезидент на Hyundai Motor Group. “Сътрудничеството между Hyundai и WayRay ще ни помогне да установим нова еко-система, която използва AR технология не само за навигационната система, но и като AR платформа за умни градове и умна мобилност, които са сред новите бизнес интереси на Hyundai Motor Group, и които ще предложат иновативно изживяване на нашите клиенти”.
Холограмните решения на WayRay създават реалност с добавени елементи под формата на виртуални обекти и елементи, които се вписват в обстановката на автомобилния интериор.
От Hyundai коментират, че в сравнение с познатите вече в масовото автомобилостроене стандартни прожекционни head-up екрани, технологията на WayRay изисква по-малко пространство, предлага по-чиста картина, значително по-голяма повърхност за изобразяване, в това число и по цялата повърхност на предното стъкло, няма ограничения по отношение на параметрите на изобразяваните обекти и може да бъде инсталирана в почти всеки автомобил.