Hyundai Motor обяви, че компанията е регистрирала най-добрата първа половина на годината в Европа, като отчита ръст в продажбите си от 7.5% в сравнение с първите шест месеца на миналата година.
От Hyundai обявяват, че с 291 052 реализирани коли от началото на годината, компанията отчита солидни подобрения в позициите си на основни европейски пазари като Франция (+26%), Испания (+23%) и Германия (+8%). Най-продаваното пазарно предложение на марката продължава да бъде SUV моделът Tucson, след което се подреждат i20, i10 и i30.
“Благодарение на нашата атрактивна и млада моделна гама, постигнахме още един отличен резултат през първата половина на 2018 година”, коментира Томас Шмид, оперативен директор на Hyundai Motor Europe. “Продължаваме успешната си история в Европа. Нашите фокусирани към Европа автомобили привличат нови клиенти за марката Hyundai. Нови модели, като изцяло новота Kona Electric и изцяло новото NEXO, подчертават иновативния дух на Hyundai и потенциала за бъдещ успех с променящите се тенденции. Лансираните наскоро нови Tucson и i20 ще продължат положителната продажбена посока и през втората половина на годината”.
От Hyundai коментират също така, че с изцяло новата Kona Electric, новото поколение Santa Fe и изцяло новото NEXO, в момента марката предлага най-младата гама продукти в индустрията, като 90% от тях са на възраст от по-малко от 2 години.