ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Hyundai i20 побеждава тежка конкуренция в сравнителен тест

like0 unlike0
Auto-Press 23 Mar 2017 Новини
19
0
Hyundai i20 побеждава тежка конкуренция в сравнителен тест

Източник: www.hyundai.bg

• Hyundai i20 убеди в своите качества немското списание Auto Zeitung в категориите удобство при шофиране и динамика на задвижване

• Новият 3-цилиндров двигател 1,0 T-GDI оценен за отличното ускорение и гъвкаво представяне

• 5-годишната гаранция на Hyundai Motor прави пакета още по-привлекателен

В широкообхватен сравнителен тест, проведен от немското автомобилно списание Auto Zeitung (брой 7/2017), Hyundai i20 излиза начело – пред своите отдавна наложени немски и френски конкуренти.

„i20 е важен модел и Auto Zeitung потвърждава увереността, която имаме в него“, казва Томас A. Шмид, Главен оперативен директор в Hyundai Motor Europe. „Това не само доказва, че се развиваме добре по отношение на дизайна, качеството и изработката, но и показва, че сме водеща марка в конкурентния сегмент В.“

Според провелите теста, Hyundai i20 заслужава „своята водеща позиция в сегмента на малките автомобили. Забележително е колко старателно компанията разработва своите автомобили.“ i20 постигна особено добър резултат в категориите комфорт при пътуването и динамика на задвижване. Основен фактор за най-високото класиране пред конкурентите Citroën C3, Opel Corsa, Renault Clio и Volkswagen Polo е свръхмодерният 1,0-литров турбо двигател със 74 kW (100 к.с.) (Разход на гориво в комбиниран цикъл: 4,6 - 4,0 л/100 км; градски цикъл: 5,8 - 5,0 л/100 км; извънградски цикъл: 3,9 - 3,4 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 107 - 94 г/км). Списанието Auto Zeitung написа: „Трицилиндровият турбо двигател звучи мощно; той работи гъвкаво, достига високи обороти и превръща Hyundai в топ спринтьор с потенциална максимална скорост от 188 км/ч“ Списанието награждава i20 и с максимален брой точки за качество и майсторска изработка.

Моделът New Generation i20 впечатли тестващите и „със своето отлично и икономично използване на пространството. Дори едрите и високи пътници имат достатъчно пространство във всички посоки на предните седалки.“ В i20 – модел от най-висок клас – няма и следа от ограниченията, обичайно свързвани с по-малките автомобили. Това се отнася и за впечатляващата спирачна система, която може да спре автомобила в рамките на 35,6 метра при скорост 100 км/ч – спирачен път, сравним с този на спортен автомобил, написаха провелите теста.

i20 спечели още високи оценки в теста на Auto Zeitung за пълната 5-годишна гаранция без ограничение в пробега на Hyundai, която се отнася за всички автомобили, закупени от официален дилър на Hyundai в Германия. Решението на списанието: това прави Hyundai „почти непобедим“. Като допълнение към 5-годишната гаранция на автомобила, пакетът включва 5-годишна гаранция за боята, годишни проверки за безопасност и гаранция за мобилност, която се удължава до дългосрочна гаранция за мобилност без ограничение на периода от време и без допълнително заплащане, ако предписаните дейности по поддръжката се извършват от официален дилър на Hyundai.

Данни за разхода на гориво*

Бензинови двигатели

1,2-литрови (75 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 5,1 - 4,7 л/100 км; градски цикъл: 6,6 - 5,8 л/100 км; извънградски цикъл: 4,2 - 4,0 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 119 - 109 г/км.

1,25-литрови (84 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 5,1 - 4,7 л/100 км; градски цикъл: 6,6 - 5,8 л/100 км; извънградски цикъл: 4,2 - 4,0 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 119 - 109 г/км

1,4-литрови (100 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 6,4 - 6,2 л/100 км; градски цикъл: 8,5 - 8,2 л/100 км; извънградски цикъл: 5,1 - 4,8 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 148 - 143 г/км

1,0 T-GDi (100 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 4,6 - 4,0 л/100 км; градски цикъл: 5,8 - 5,0 л/100 км; извънградски цикъл: 3,9 - 3,4 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 107 - 94 г/км

1,0 T-GDi (120 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 5,0 - 4,6 л/100 км; градски цикъл: 6,3 - 5,8 л/100 км; извънградски цикъл: 4,2 - 3,9 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 115 - 107 г/км

Дизелови двигатели

1,1 CRDi (75 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 4,0 - 3,2 л/100 км; градски цикъл: 4,9 - 3,4 л/100 км; извънградски цикъл: 3,4 - 3,0 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 103 - 83 г/км

1,4 CRDi (90 к.с.): Разход на гориво в комбиниран цикъл: 4,1 - 3,7 л/100 км; градски цикъл: 4,9 - 4,5 л/100 км; извънградски цикъл: 3,5 - 3,3 л/100 км; CO2 емисии в комбиниран цикъл: 106 - 97 г/км
* В зависимост от нивото на оборудване и спецификациите на гумите.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: