ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България

like0 unlike0
Auto-Press 09 Jun 2018 Новини
530
0

Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България

Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
/add_images/news/062018/s_1528502402_138.jpg
  1. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  2. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  3. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  4. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  5. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  6. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България
  7. Honda Civic 1.6 i-DTEC е с разход от 3,5 л/100 км и атрактивни цени за България

Новият дизелов Honda Civic 1.6 i-DTEC е вече в България и продажбите му започват паралелно с тези на западноевропейските пазари и година след премиерата на бензиновата гама на модела у нас. Инженерите на Honda са усъвършенствали познатия ни силов агрегат и сега той предлага още по-добри динамични показатели, още по-ниски нива на отработените газове и разход на гориво от едва 3,5 л/100 км в комбиниран режим по европейския стандарт NEDC*. Максималната мощност на 1.6 i-DTEC е 120 к.с. при 4000 об/мин, а въртящият момент – 300 Нм при 2000 об/мин. Оборудван с този силов агрегат, Civic ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,8 сек.

Намаляване на триенето и налягането

Промените в 1,6-литровия дизелов двигател включват намаляване на триенето в цилиндрите. Това е постигнато благодарение на използвания за буталата високотехнологичен материал – издръжлива хром-молибденова сплав на стоманата. Буталата и цилиндрите са още по-гладки, тъй като са двойно шлифовани чрез т.нар. „хонинговане“ (чрез метода super plateau honing). Така значително се намалява силата на триенето при работа на агрегата, а това на свой ред също допринася за понижаване на разхода на гориво и намалява износването на компонентите. По-малкото триене генерира и по-малко топлина, а резултатът е по-добро изгаряне. Налягането е намалено от 15,8 МРа при предишния 1,6 i-DTEC до 14,6 МРа в новия.

Намалени шум и вибрации

Намалена е масата на отделните компоненти на двигателя. За да се увеличи структурната здравина на цилиндровия блок, са добавени ковани ребра, което води и до намаляване на шума и вибрациит

Нов турбокомпресор

Турбокомпресорът е с нов дизайн. Той разполага с високоефективна променлива геометрия и неговата скорост на въртене се контролира прецизно от електрониката на автомобила, така че турбото се включва много по-бързо и оптимизира ускорението. Системата за впръскване на гориво може да работи при високо налягане от 1800 бара. Колкото по-високо е налягането на горивото, толкова по-бързо се извършва впръскването, а горивовъздушната смес в камерата се пулверизира по-фино. Това води до по-чисто и по-ефективно изгаряне, което спомага за постигане на ниски

емисии и разход на гориво.

По-екологичен

Honda 1.6 i-DTEC е и един от първите силови агрегати, преминал през официалните тестове по процедурата Real Driving Emission (RDE), за да бъдат проверени нивата на азотните окиси и частиците в реални условия на шофиране. Дизеловият двигател е оборудван и с новата система за поглъщане на азотни окиси (NSC) с по-големи катализатори, съдържащи повече благородни метали като сребро, платина и неодим. Специален сензор за сажди прецизно открива, кога е наложителен цикълът за регенарация.

Цената

Ценово дизеловата версия се позиционира между двата бензинови варианта и в най-ниското си ниво на оборудване S, което обаче също включва системата за безопасност Honda Sensing, той струва 35 990 лв. Удължената за българския пазар 6-годишна гаранция за модела е валидна и за Civic 1.6 i-DTEC. Новият двигател се произвежда в завода на Honda в Суиндън, Великобритания. За първи път версията седан на Civic също ще може да бъде поръчвана и с дизелов силов агрегат. От втората половина на 2018 г. за Civic ще се предлага и с опцията за 9-степенна автоматична трансмисия.

* Още първите произведени бройки от Honda Civic 1.6 i-DTEC преминаха официалните тестове, съгласно новите световни стандарти за разход на гориво и вредни емисии WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure), влезли в сила от тази година. Докато данните от обичайните европейски тестове (New European Driving Cycle – NEDC) се основават на теоретичен шофьорски профил, новите стандарти са разработени съгласно актуални данни от шофиране в различни точки от света. По този начин тестът дава възможно най-реални резултати.

Снимки Тони Тончев

Високоскоростен старт на лятото с премиум рали София – Свети Влас Първият електромобил на Porsche ще се казва TAYCAN (Видео)

Подобни

Новият кросовър на Tata Motors ще се казва Harrier

Новият кросовър на Tata Motors ще се казва Harrier

По време на премиерата през февруари на шоу-кара H5X в Ню-Делхи компанията Tata обяви, че прототипът съответствува на окончателния...

TMC Dumont “стои” на 36-цолови джанти без главини и е със самолетен мотор - видео

TMC Dumont “стои” на 36-цолови джанти без главини и е със самолетен мотор - видео

Какво да кажеш за това творение – непрактично? Да! Уникално? Хиляда процента! Този уникален къстъм байк използва може би...

Виетнамски автопроизводител дебютира на Автосалон Париж 2018

Виетнамски автопроизводител дебютира на Автосалон Париж 2018

Една от най-новите автомобилни марки- виетнамската VinFast, обяви, че по време на международното изложение в Париж през октомври ще...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: