Последното средноразмерно Peugeot с пълно задвижване беше 405 във варианта T16. Четиривратият модел имаше двулитров турбомотор, петстепенна механична кутия и постоянно задвижване на четирите колела. Последва пауза от доста години преди Peugeot да върне на моделите от пазарния си клас D+ пълноприводната трансмисия.
Повелите на времето, обаче си казват думата – за предните колела вече ще отговаря ДВГ на колата, а за задните електродвигател. Точно тази схема се очаква да бъде използвана във варианта Peugeot 508 GT. Автомобилът вече преминава пътни изпитания, а продажбите му ще стартират през следващата година.
В момента най-бързата версия в гамата е с мощност 225 к.с. и има осемстепенен автоматик. Ускоряването от място до 100 км/ч става за 7,3 секунди, а максималната скорост достига 250 км/ч. При новия хибриден вариант GT мощноста ще достига 300 к.с.
Хибридното Peugeot 508 GT ще се предлага на пазара в Стария континент с варианти на купето хечбек и комби. Техническата плънка на колата ще е доста комплицирана – предните колела ще се задвижват от бензинов турбомотор 1.6 л в комбинация със стартер-генератор, работещ в 48-волтова мрежа. Общата мощност на тази комбинация ще достигне 200–205 к.с., към които ще добави още 100 “кончета” електромоторът, грижещ се за задвижването на задната ос.
При напълно зареден литиево-йонен акумулатор на колата, който е разположен под пода на багажника, хечбек-вариантът 508 GT ще може да измине само на ток около 50 км. В задвижването на автомобила е включена още и осеместепенна автоматична предавателна кутия.