Groupe Renault обяви, че през 2018, глобалните продажби на групата, в това число и тези на марките Jinbei и Huasong, са достигнали ниво от 3.9 млн единици, което представлява увеличение от 3.2% спрямо 2017 година.
През изминалага година, Groupe Renault записва продажбата на 3 884 295 автомобила, в това число 2 532 567 с марката Renault (-5.2%), 700 798 Dacia (+7%), 398 282 Lada (+18.7%), 84 954 Renault Samsung Motors и 165 603 Jinbei и Huasong.
Марката Renault отчита сериозно- +36.6%, увеличение в продажбите си на електромобили през изминалата година, като само през втората половина на 2018 отчита повишение от 62.1%. С 22.2% пазарен дял, френската марка е лидер при автомобилите с електрическо задвижване в Европа, като в търсенето на ZOE се наблюдава ръст от 26.1% до 39 458 единици, а при Kangoo Z.E. ръстът е 105.1% до 8747).
С ръст от 10.3% до 511 622 автомобила, Dacia записва нова рекордна година в Европа, като основни виновници за успеха на марката са новият Duster и Sandero.
Основните пет пазара за Groupe Renault през изминалата година са били Франция (689 788 ед, 26.2% пазарен дял), Русия (497 266, 27.62%), Германия (235 609, 6.33%), Китай (216 699р 0.8%) и Бразилия (214 822, 8.7%).
От Groupe Renault предвиждат стабилна, на фона на миналата, 2019 година, като от гиганта очакват увеличение през втората й половина благодарение на предстоящото пазарно лансиране на изцяло новото поколение на хитовото за Renault Clio.