Днес Geely Auto обяви, че след създаването на модулната CMA (Compact Modular Architecture) платформа с Volvo, сега компанията демонстрира новата, по-компактна, но отново модулна такама BMA.
От Geely коментират, че новата платформа е
предназначена за компактни автомобили
от B-сегмента, като запазва характерните
за CMA параметри като висока гъвкавост и
модулност. BMA се превръща в реалност в
резултат на работата на почти 100 инженера
от 20 държави, а като едно от основните й
достойнства от компанията посочват, че с
нейната употреба, необходимото време за
разработката на един нов модел се
съкращава от над 36 месеца до 18-24 месеца.
Новата BMA платформа е създадена с идеята за клиенти, търсещи просторен, приятен и с възможности за персонализация интериор, като може да бъде интегрирана в различни като габарити и конструкция автомобили. От Geely коментират, че на базата на BMA могат да бъдат създадени както стандартни модели тип седан, така и SUV и кросовър предложения, комбита и многофункционални MPV коли. Новата платформа дава възможност за разработката на модели с междуосие от 2550 до 2700 мм и разстояние между двете гуми от 1500 до 1600 мм.
Новата BMA платформа на Geely Auto предлага също така гъвкавост и по отношение на задвижващата система, като са възможни варианти както със стандартни двигатели с вътрешно горене, така и хибридни, plug-in хибридни и изцяло електрически вариации.
От Geely анонсират също така, че новата платформа е разработена така, че да отговори на най-високите изисквания по отношение на безопасността, в това число и с възможност за поддържане на системи за автономно управление от Ниво 2 и Ниво 3.