Ford Motor Company и Mahindra Group обявиха, че днес двете страни са подписали меморандум за разбирателство и са се споразумяли да проучат възможностите за стратегическо партньорство между двете компании, което да помогне за развитието им както на индийския, така и на някои други развиващи се пазари.
От Ford Motor Company и Mahindra Group коментират, че двете страни могат да си сътрудничат в области като технологии за автомобилна свързаност, електрификация на автомобилите, продуктово развитие, разширяване на дистрибуторската мрежа на Ford в Индия, разкриване на нови пазари извън територията на Индия за Mahindra и други.
През следващите три години, екипи на Ford Motor Company и Mahindra Group ще работят в тясно сътрудничество, а след приключването на този период ще бъде направена оценка и ще бъде решено дали двете компании за продължат по-сериозно стратегическото си партньорство.
“Ford е отдаден на индийския пазар и това нова сътрудничество може да ни помогне да предложим най-добрите автомобили и обслужване на клиентите ни, като продължим да развиваме печалившо на петия по значитемост автомобилен пазар в света”, коментира Джим Фарли, изпълнителен вицепрезидент на Ford и президент на подразделението Глобални пазари на гиганта.