ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

EU иска намаление с 35% на CO2-емисиите до 2030-а година

like0 unlike0
Auto-Press 12 Oct 2018 Новини
23
0
EU иска намаление с 35% на CO2-емисиите до 2030-а година

Във вторник от Еврокомисията се съгласиха да намалят 5% първоначално предвижданото съкращение от 40% на емисиите на СО2 от произвежданите нови автомобили до 2030-а година в сравнение с емисиите от 1990-а. Някои от страните-членки като Ирландия и Холандия изразиха съжаление с този компромис.

Най-големият автопроизводител в Европа – Германия, обаче изрази сериозно съмнение, че налагането на по-високия лимит ще се отрази крайно негативно на индустрията и ще доведе до съкращаване на работни места. От Берлин настояваха да се приеме предложението на индустрията за 30% до 2030, спрямо нивата предвидени за 2021-а година. Федерланата република имаше минимална блокираща квотао по въпроса с подкрепата на държавите от Източна Европа

В последния момент предложението за 35% намали напрежението, като към него беше добавена част за задължителна държавна кредитна система, която да окуражи производителите да увеличават производството на електромобили. Тя ще позволи различни нива на помощ в различните държави, където пазарното участие на автомобилите с нулеви и ниски емисии е под 60% за средното за Евросъюза.

"Това беше едно наистина сложно решение” - сподели еврокомисарят по климата Мигел Канете - “ Решшението беше подкепено от 20 държави, 4 бяха против и 4 се въздйржаха. /Интересно е как са гласували нашите?/ Не вярвах в началото, че ще има толкова силна подкрепа за това решение” - приключи темата Канете.

В директивата се включват 15% намаление на вредностите за леките коли и вановете до 2025-а, което беше постигнато по време на 13-часовата среща на екоминистрите в съюза. Окончателните правила ще се приемат следващия вторник с другите два еврозаконодателя – европарламента и еврокомисията.

Според еколозите германското правителство още не е или не иска да си научи урока и не желае да прилага по-строги мерки към автоиндустрията си, независимо от огромния скандал с име Дизелгейт, засегнал над 11 милиона дизелови автомобила в целия свят.

Високите летни температури това лято в Северното полукълбо засилиха опасенията че промените в климата се ускоряват. Това накара някои от държавите в Европа да искат по-бързо и по-сурово прилагане от планираното на правилата за намаляване на емисиите на вредности. Призивите бяха дори за съкращаване с 45%, което беше посрещнато с яростна съпротива от няколко държави, начело с Германия.

McLaren с още по-добър 720S DS 3 Crossback 2019-а – френски лукс с електрифицирана опция

Подобни

LINDA JACKSON -  ПЪРВАТА ЖЕНА, НОСИТЕЛ НА ОТЛИЧИЕТО    « MANBEST 2018 » ОТ AUTOBEST

LINDA JACKSON - ПЪРВАТА ЖЕНА, НОСИТЕЛ НА ОТЛИЧИЕТО « MANBEST 2018 » ОТ AUTOBEST

Линда Джаксън, изпълнителен директор на Citroën, първата жена, носител на MANBEST (MANager BEST) на годината за 2018. «За мен е...

Концептът HB-03 стана основа за купеобразният Haval F7x

Концептът HB-03 стана основа за купеобразният Haval F7x

Представените през август на Московския автосалон сериен модел Haval F7 и концептът HB-03, ще се произвеждат в новия завод на...

FORD GT получи 2 допълнителни производствени години (Видео)

FORD GT получи 2 допълнителни производствени години (Видео)

Ford Motor Company обяви, че в резултат на силното потребителско търсене към новото поколение на суперспортната легенда...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: