ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally

like0 unlike0
Auto-Press 13 Sep 2017 Новини
31
0

Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally

Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
/add_images/news/092017/s_1505304002_74.jpg
  1. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  2. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  3. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  4. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  5. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  6. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally
  7. Електрическият Nissan LEAF измина 12 800 километра и завърши уникалното състезание Mongol Rally

Шотландското семейство Крис и Джули Рамзи с Nissan Leaf- отбор Plug In Adventures, завършиха успешно уникалното състезание Mongol Rally, като по този начин се превърнаха в първия допуснат до участие и завършил надпреварата екип с електромобил.

В ралито Mongol Rally, в което участват автомобили с двигатели с работен обем от до 1 литър, стартира на 16 юли във Великобритания и приключва в Монголия, а всеки един от участниците му трябва да събере поне 1000 английски лири за благотворителност.

По време на уникалната надпревара, прлиключила след изминаването на 12 800 километра през 13 държави, Plug In Adventures е трябвало да презаредят батерийния блок на своя електромобил Nissan LEAF AT-EV (All-Terrain Electric Vehicle) 111 пъти, като похарчените за това средства са били едва 100 английски лири.

За да гарантират необходимата автономност на своя електромобил, семейство Рамзи първоначално са разчитали на станции с бърз заряд, но както споделят самите те, след като са стигнали България и след по пътя им след това, нещата са преминали на по-различно ниво, като те са били принудени да използват и други локации, в това число барове, кафенета, хотели, пощенски служби, автомобилни дилърства и други. Най-екстремното зареждане се е провело в Сибир, където електротехник е свързал зарядната инсталация на електромобила директно към електрически стълб.

По отношение на надежността на Nissan LEAF, Крис Рамзи коментира: “Колата беше брилятна. Имахме една спукана гума, една повредена джанта, откъсна се един калобран и някой ни открадна една лепенка. Това беше всичко!”

Специално доработената версия на LEAF, обозначена като LEAF AT-EV (All Terrain Electric Vehicle), е разработена на базата на стандартната модификация LEAF Acenta (30 kWh), която предлага автономност от до 250 километра.

Модификациите по електромобила са свързани предимно с необходимостта от по-добра проходимост, допълнителна защита на окачването, специална конструкция за тавана с интегрирана допълнителна диодна осветителна система. Колата е била и допълнително олекотена- с 32 килограма, като от интериора са били отстранени всички излишни елементи, в това число задните седалки и предпазни колани.

Volvo спира да използва пластмасови изделия за еднократна употреба

Подобни

Volvo с рекордна печалба за второто тримесечие на 2018 г.

Volvo с рекордна печалба за второто тримесечие на 2018 г.

Първите 6 месеца на годината са най-успешните в историята на компанията досега Volvo Cars отчита рекордна оперативна печалба от...

Луис Хамилтън остава в Mercedes нови две години

Луис Хамилтън остава в Mercedes нови две години

Днес Mercedes-AMG Petronas Motorsport анонсира, че отборът е постигнал споразумение за двугодишно удължаване на договора с...

Новият MÉGANE R.S. TROPHY идва с 300 конски сили (Видео)

Новият MÉGANE R.S. TROPHY идва с 300 конски сили (Видео)

Днес Renault разкри подробности за новата екстремна версия TROPHY на новия MÉGANE R.S., в това число, че максималната мощност...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: