По случай обявяването на своите лимитирани серии за 2017 (DS 3 Ines de la Fressange, DS 4 CROSSBACK Moondust и DS 3 Dark Side), през март тази година DS стартира дигитална кампания под името „#HiddenTrack“ заедно с известната музикална група Empire Of The Sun. Световната премиера на парчето, създадено от Empire Of The Sun, специално за DS, „On our way home”, беше на 8 септември.
Стартиралата през март 2017 г. дигитална кампания, „#HiddenTrack“, отправи предизвикателство към собствениците на автомобили от лимитираните серии на DS за едно уникално музикално преживяване на борда на автомобила с изключителното парче „On our way home“ създадено за DS от електропоп групата Empire Of The Sun.
Цел: да се срещнат със същата лимитирана серия, като своята. Това е почти невероятно, тъй като тези модели са изключителни.
На 8 септември, това заглавие, което досега беше недостъпно в социалните мрежи и платформите за законно сваляне на съдържание, е пуснато за първи път в пълния си обем от DS
С продължителност от 3 минути и 10 секунди, представена и замислена от рекламна агенция La Maison в сътрудничество с екипите на Автомобили DS и Empire Of The Sun, тази песен ще ви накара да откриете един мечтан свят, вдъхновен от различните лимитирани серии на марката DS, включващи съвременната интерпретация на една сложна любовна история между принц и принцеса.