Citroen обяви, че глобалните продажби на
марката през първата половина на
годината са достигнали ниво от 573 000
единици, което представлява увеличение
от 8.7% в сравнение със същия период на 2017
година и е най-доброто постижение на
компанията за последните 7 години. На
територията на Европа, Citroen отчита
реализирането на 444 000 свои коли, което се
равнява на ръст от 7.4% в сравнение с
първото полугодие на миналата година.
През първата половина на годината, от Citroen отчитат достигането на продажбена граница от 395 000 единици на модела C3 от лансирането му на пазара през ноември 2016, като повече от 120 000 от тях са били закупени именно през изминалите шест месеца. C3 Aircross достига обща реализация от почти 100 000 единици, почти 65 000 от които са отчетени през първото полугодие. Новото C4 Cactus допринася с почти 30 000 заявки за закупуване от стартирането на продажбите през март тази година.
От Citroen записват изключително подобрение в позициите си в Китай- +50%, и очакван ръст от почти 62% през втората половина на годината. Основният “виновник” тук е C5 Aircross, който може да се похвали с генерирани почти 40 000 продажби от септември миналата година, а допълнително ускорение от марката очакват в бизнеса си с представянето на пазара на новия C4 Aircross през септември.