Днес Citroen обяви, че регистрираните продажби на изцяло новия компактен SUV модел на марката- C3 Aircross, са достигнали границата от 50 000 единици. С 23 000 реализирани единици на територията на Франция, моделът се превръща във второто най-продавано пазарно предложение на френската марка като цяло, позиционирайки се след C3 и допринасяйки за подобряването на продажбите на компанията като цяло в Европа с 19% през първия месец на годината.
От Citroen коментират, че 60% от реализираните представители на C3 Aircross са били от топ-нивото на оборудване Shine, 40% от поръчките са включвали едно от четирите налични интериорни пакета, а по 30% от клиентите са избрали двуцветното изпълнение на тавана и специалния цветен Colour Pack, с тематично изпълнение на капаците на външните огледала, релсите на тавана, фаровете и други.
Лансиранията на пазара през октомври миналата година Citroen C3 Aircross вече може да се похвали с две престижни отличия- AUTOBEST 2018 и Кола на годината на 2018 на Argus, както и с достигане до финалната фаза на конкурса Автомобил на годината 2018 на Европа.