Китайското подразделение на Citroen организира специално събитие в Шанхай, по време на което отбеляза 95-та годишнина на марката, както и пазарното лансиране на изцяло новия модел C3-XR в страната.
На събитието CITROËN Brand Festival, организирано от Dongfeng CITROËN, са присъствали 1500 човека, в това число дилъри, журналисти, клиенти и партньори на компанията, а специално участие е взела и Линда Джаксън, изпълнитилен директор на френския гигант.
"Нашето ново глобално позициониране реинвестира ДНК-то на Citroen, като съчетава креативност с технология, за подобряване на цялостното удоволствие и предлага практичен и позитивен отговор на потребителските очаквания", коментира Джаксън. "Поради тази причина, ние трябва да предложим нещо различно, което наистина да има значение и да привлича клиентите, а именно дизайн, комфорт и полезни технологии".