ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Bridgestone помага на шофьорите да се грижат по-добре за своите превозни средства

like0 unlike0
Auto-Press 11 Oct 2018 Новини
75
0
Bridgestone помага на шофьорите да се грижат по-добре за своите превозни средства

С премиера на Paris Motor Show, My Speedy позволява на шофьорите да получават превантивни известия и съвети за състоянието на техните автомобили директно на смартфоните им

Bridgestone, най-големият производител на гуми и каучукови изделия в света, обявява стартирането на модерно решение за поддръжка на гуми и автомобили, което ще може да се използва в цяла Европа. Концепцията бе разработена като "Bridgestone Connect" с цел да се създаде свързано решение за автомобили, което да даде на шофьорите по-голяма увереност и спокойствие. Приложението ще бъде комерсиализирано за първи път от френската верига Speedy като My Speedy. Чрез мониторинг в реално време на състоянието на превозните средства, приложението помага на водачите като маркира потенциално опасни проблеми, за да се избегнат опасни инциденти, които струват време и пари.

Като лидер в индустрията, Bridgestone се ангажира да идентифицира и решава ежедневните предизвикателства на шофьорите с иновативни и удобни решения.

Днес цифровата революция предефинира това, което е възможно, и дава възможност на Bridgestone да въведе новаторски решения за мобилност, за да отговори на нуждите на шофьорите. Следвайки общоевропейски потребителски проучвания и подкрепено чрез дигитални инструменти, My Speedy е решение на Bridgestone, което помага на шофьорите да поддържат по-добре своите превозни средства.

Решение с истински възможности за предсказуема поддръжка

Видимостта на състоянието на автомобилите е проблемна област за много хора, като шофьорите обикновено не знаят какво се случва под капака на колата им. Това може да доведе до неочаквани и дори опасни ситуации. Но шофьорите вече могат да се възползват от най-новите решения в областта на гумите и поддръжката на превозни средства, за да бъдат по-внимателни, като същевременно спестяват време и пари.

My Speedy използва вграден телематичен донгъл за наблюдение на всички ключови компоненти на автомобила като гуми, спирачки, батерия, моторно масло и сигнали по подразбиране - всичко това в реално време. И с помощта на усъвършенстван алгоритъм, My Speedy дори притежава уникална способност да предвижда проблемите, преди да се случат.

Ако се открият потенциални проблеми, приложението My Speedy дава на шофьорите допълнително доверие и спокойствие, като изпраща предупредителни сигнали към смартфоните им, както и съвети за най-добрия начин за предприемане на действия, за да се реши проблемът. Приложението My Speedy също така дава на потребителите удобна и лесна възможност за резервиране на срещите им в сервизи и е пълно с образователни съвети и трикове за тези, които искат да научат основни умения за поддръжка.

Световният лидер в разбирането и решаването на нуждите на шофьора

My Speedy е уникално приложение, тъй като в момента е единственото решение за следпродажбено обслужване, предлагащо истински прогнозни възможности за поддръжка на гумите и автомобила. Основните функции ще бъдат безплатни, а някои по-модерни допълнения ще бъдат на разположение срещу заплащане.

Първоначално, приложението ще бъде пуснато от Bridgestone във Франция под търговската марка "My Speedy" в 20 магазина Speedy (Франция) от септември 2018 г., а постепенно ще бъде пуснато в пълната мрежа на Speedy (Франция) от около 500 магазина. Концепцията, първоначално разработена като "Bridgestone Connect", ще бъде разширена из Европа и извън мрежата Speedy в бъдеще.

Паоло Ферари, главен изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA, споделя: "Десетилетията опит, непрекъснато нарастващата мрежа на търговци на дребно - включително такива като Speedy, Ayme Côté Route и First Stop - и най-големите инвестиции в научноизследователската и развойната дейност в съчетание правят Bridgestone лидер в разбиране и решаване на нуждите на шофьора. В един свят и индустрия, които се променят с бързи темпове, My Speedy е нашият отговор да направим прозрачността на превозното средство достъпна за всеки - което е вечен проблем за почти всеки шофьор - и начин да помогнем на хората да продължат, независимо от трудностите. Предсказуемата поддръжка ще играе ключова роля в бъдещето на мобилността и пускането на My Speedy е важен момент за пътуването ни натам."

Електрокарът Renault K-ZE е на базата на бюджетния Kwid - видео

Подобни

VOLVO отново е Автомобил на годината на Япония

VOLVO отново е Автомобил на годината на Япония

Volvo записа невероятен и невиждан до момента успех, след като марката стана първата с втора поредна победа за вносна марка в...

SEAT Ibiza и Arona с поредно признание за безопасността си

SEAT Ibiza и Arona с поредно признание за безопасността си

След като SEAT Ibiza и Arona получиха признанието от 5 звезди от европейската Euro NCAP за безопасността, която предлагат на...

SEAT подобри резултата си за цялата 2017 година за 11 месеца

SEAT подобри резултата си за цялата 2017 година за 11 месеца

Испанският поризводител SEAT обяви, че с ръст от 7.2% през ноември до ниво от 43 300 продажби, марката вече подобрила резултата си...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: