BMW Group обяви, че за първи път в историята си, компанията е отчела реализирането на 2 000 000 свои коли толкова рано в една календарна година. През първите десет месеца на 2017, продадените представители на групата са достигнали ниво от 2 008 849 единици, което представлява увеличение от 3.4% в сравнение със същия период на 2016-та.
“Продажбените ни резултати през първите десет месеца на годината потвърждават големия обхват и привлекателност на нашата моделна гама”, коментира Иън Робъртсън, член на управителния борд на BMW AG. “Въпреки сериозната моделна подмяна и неблагоприятното развитие на някои от нашите най-големи пазари, доставихме повече от два милиона коли към клиенти през първите десет месеца на годината. Автомобилите, разпростиращи се от такива като BMW X1, 5 Series, 7 Series и i3, всички допринесоха за този ръст”.
От BMW Group акцентират и върху пазарното представяне на общо деветте си електрифицирани предложения. От групата отчитат ръст в реализацията им от 63.7% в края на октомври, а постигнатият резултат е на ниво от 78 096 единици. Само през октомври, търсенето на електрифицираните представители на BMW i, BMW iPerformance и MINI Electric се е увеличило с 60.3% до 9405 единици, като това на i3 е 2851 единици (+20.3%)
Марката BMW записва 1 706 020 продажби (+3.6%) от началото на годината, при MINI подобрението е 2.5% до 300 212 единици, а при мотоциклетното подразделение BMW Motorrad реализацията се е подобрила с 10.4% до 140 269 единици.