С общ резултат от 173 454 продажби, BMW Group записва ръст от 2.1% в реализацията си в глобален мащаб през август. Резултатът на автомобилния гигант за първите осем месеца на годината е на ниво от 1 597 021 единици или с 1.6% повече в сравнение със същия период на миналата година.
151 663 от продажбите на BMW Group през изминалия месец са били представители на марката BMW, което представлява увеличение от 3.2%. В края на първите осем месеца на годинат, реализацията на марката е на ниво от 1 365 498 коли или с 2% повече в сравнение със същия период на 2017 година. От BMW отчитат засилен интерес към модела X5, от който през август в глобален мащаб са били закупени 27 715 единици (+13.9%), а Х-семейството записва успех на ниво от 57 129 единици (+14.3%), равняващи се на 37.7% от общата реализация на марката.
От BMW Group отчитат минимално понижение в търсенето на своите автомобили MINI в края на първите осем месеца на годината (229 204 ед, -0.7%), а мотоциклетното подразделение на групата- BMW Motorrad, отчита 112 669 продажби (-0.9%)
През изминалия месец, продажбите на електрифицираните представители на BMW Group са достигнали ниво от 11 669 единици (+62.3%), а тези от началото на годината са на ниво от 82 977 единици или с 43.3% повече в сравнение със същия период на миналата година.
От BMW споделят също така, че в Норвегия е стартиран пилотен проект за предварителни заявки за изцяло електрическото iX3, производството на което ще започне през 2020 година. С възможност за запазване на бройка само през приложение за мобилен телефон, в баварската марка са постъпили около 1000 регистрации с депозит от 1600 евро, за по-малко от 2 седмици.