Сериозна битка на билбордове се разрази между двете немски премиум марки в столицата на Тунис. Дилър на BMW поставил провокационен билборд срещу мултимарков автосалон с модели на концерна Volkswagen.
Автопазарът в Тунис е по-голям от нашия – през минлата година са били продадени 63 685 леки коли и леки търговски автомобили, което е растеж от 5,1% спрямо 2016-а година. Лидер на пазара е Citroen с 5626 продажби, докато предишната 2016-а първи е бил Volkswagen с 6016, но през 2017-а спада до 4683 единици. Премиум марките продават под 1000 бройки – в 2016-а Audi е с 665н, BMW с 508, а Mercedes-Benz е между тях с 618.
Това не пречи между тях да върви ожесточена битка, като последното сражение е вече върху билбордовете. Срещу салона на Ennakl Automobiles, дилър на Audi, Porsche, Seat, Skoda и Volkswagen, се появил билборд, монтиран по поръчка на разположения наблизо дилър на BMW Ben Jemaa Motors. На черния плакат се виждат само запалените фарове на баварка, а под тях надпис “Никога не е късно да премислиш!”
Маркетингът на Ennakl Automobiles не се стреснал и експресно разположил до него свой билборд с надпис: “Никога не изневеряваме на марката, която печели!” Над надписа е емблемата на Audi с букви L отстрани, което прави думата LOOOOL – отправка към световно известната абревиатура LOL /Laughing Out Loud/ силен смях/.