ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Бензиностанции Газпром стартира инициатива с фокус безопасността на децата на пътя

like0 unlike0
Auto-Press 20 Sep 2017 Новини
81
0
Бензиностанции Газпром стартира  инициатива с фокус безопасността на децата на пътя

Първият ученбен ден 15- ти септември, бе избран от бензиностанции Газпром за стартиране инцииативата „Дете на пътя - повече от червен светофар. Означава спри!“, с основен фокус безопасността на децата на пътя. Активността е част от кампанията за безопасно шофиране «Струва ли си?», която стартира в началото на месец юли, и има за цел да повиши осведомеността на шофьорите, и не на последно място да формира култура на шофиране и поведение на пътя.

Стартът на инициативата беше даден в търговската мрежа на бензиностанции Газпром, с раздаване на светлоотразителен стикер под формата на детска ръка с надпис «Дете на пътя - повече от червен светофар.Означава спри!». Стикерите се раздават напълно безплатно, без това да е обвързано с покупка на горива и стоки, а валидността е до изчерпване на наличностите.

Целта на инициативата е да напомни на всички участници в движението за ежедневните, добре познати паравила за безопастност на пътя и тяхното спазване и прилагане, особено в районите на училищата, детските градини, игрищата и други, с основен акцент, че пешеходците са най-уязвимата категория в пътния трафик. В дигиталното приложение на кампанията www.gazprom-petrol.bg/safedriving всеки може да се информира за инициативата, както и да изтегли форма на учебна програма с включени основни правила за безопасност на пътя.

Иван Костадинов, Генерален директор на НИС Петрол ЕООД, развиваща верига бензиностанции Газпром, сподели, че се чуства лично ангажиран с тази инициатива като родител и активен шофьор

„ Целта ни е да припомни на всички шофьори, че спазването на знаци като А 19 „Дeцa” и Д 17 „Пeшeхoднa пътeкa” не е самоцел, а е знак за повишено внимание. От друга страна е важно да не забравяме, че и ние, като родители сме отговорни да учим нашите деца и да говорим с тях за основните правила за безопастност на пътя, както и да намиране правилните начин и форма. Приоритет беше за нас да намерим най-доброто решение и следващата стъпка от нашата кампания да е обвързана с нещо, което да е приложимо и в същото време да носи посланието за повишено внимание. Така в избора си се спряхме да заложим на светлоотразителни стикери, които всеки родител може да сложи на училищната чанта или раница на своето дете и в същото време това да е постоянно напомняне за нас родителите и за нас шофьорите, че пътят е опасно място, а пешеходците са най-застрашените участници.»

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: