КИА Моторс триумфира с награда IDEA (Design Excellence Awards), поредното отличие за дизайн на марката. Корпоративният стандарт за дизайн и оформление BEAT 360 бе отличен в категории ‘Environments’ и ‘Design strategy’. Международното жури от експерти по дизайн постави висока оценка за иновативната дизайнерска философия на КИА.
Това е поредното отличие за бранда, след като компанията спечели три Red Dot и три iF design награди през 2018г. С получаването на престижния приз, колекцията от награди за дизайн на КИА наброява 37. За първи път през 2009г. марката спечели Red Dot с модела КИА Соул.
„Изключително сме горди с последния триумф на КИА! Наградата е доказателство за креативния начин, по който BEAT 360 комуникира стойността на бранда,” заяви Youngwon Cho, Вицепрезидент Global Brand&Marketing Department, КИА Моторс Корпорейшън. „Нашите автомобили често получават висока оценка за своя привлекателен дизайн и стилна външност, така че е вълнуващо да видим как една водеща в дизайнерска насока философия е допълнена и от модерно оформление. Това е поредното доказателство за непрекъснатата ангажираност на КИА към най-високите стандарти по отношение на брандовата идентичност.”
BEAT 360 включва кафене, градина и салон в сградата, ситуирани на обща площ от 1900 м2. Трите обособени зони за свързани с K-Monument и платформа, върху която са позиционирани най-новите модели на марката. Атрактивната сграда е подходяща както за събития по повод лансирането на нови модели, така и за провеждането на културни и арт ивенти, които са обвързани с иновативната философия на марката КИА. От отварянето през юни 2017г. до момента обекта са посетили над 130 000 гости.
IDEA се управлява от Industrial Design Association of America и е един от най-престижните конкурси за дизайн в международен мащаб, заедно с ‘iF Design’ и ‘Red Dot’. Наградите се определят от международни експерти по дизайн, въз основа на иновации, впечатления на потребителите и корпоративна социална отговорност.