Днес SKODA Auto разпространи нови подробности за участието си на тазгодишното международно изложение в Пекин, като основният акцент попада върху световната премиера на изцяло новия компактен градски SUV модел KAMIQ. Успоредно с това, от компанията анонсираха плановете си за засилване на пазарните позиции в Китай, както и за удвояване на продажбите си до 600 000 единици годишно до 2020 година.
“SKODA вижда особено динамичен ръст в SUV сегмента на китайския автомобилен пазар, като търсенето на SUV модели в Китай се е удвоило през последните три години”, коментира Бернхард Майер, изпълнителен директор на SKODA Auto. “SUV кампанията на SKODA в Китай започна с успешните лансирания на моделите KODIAQ и KAROQ. Продължавайки тази кампания, ние разработихме още един SUV, ексклузивно за китайския пазар- новия SKODA KAMIQ. SKODA ще представи следващия си голям SUV по-късно през тази година, като ще разшири предлагането до четири SUV модела в Китай”, допълва той.
Само няколко месеца след световната си премиера в Пекин, SKODA KAMIQ ще бъде лансиран на китайския пазар, като ще бъде позициониран под SUV модела KAROQ.
През изминалата година, SKODA отчете продажбата на 325 000 свои коли в Китай, като записа ръст от 2.5% в сравнение с 2016 година. Резултатът на марката от момента на завръщането й на местния пазар през 2007 година е на ниво от 2 350 000 единици.