Cadillac обяви, че по време на международното изложение в Женева, което започва в началото на следващия месец, ще представи за първи път в Европа концептуалната си разработка Escala, а на щанда на марката ще бъде представен също така и нов дизайн-пакет за екстремния CTS-V.
С основни габарити дължина 5347 мм, ширина 1948 и височина от само 1455 мм, Cadillac Escala Concept, който демонстрира част от бъдещия дизайн стил на марката, дебютира по време на миналогодишното издание на Pebble Beach Concours d’Elegance. Автомобилът е оборудван с нов 4.2 литров, V-образен, осемцилиндров двигател, който също е прототипен и разполага със система Active Fuel Management, която позволява изключването на четири от цилиндрите му за постигане на по-добра горивна икономичност.
Новият пакет за суперспортния Cadillac CTS-V се нарича CTS-V Carbon Black Edition и добавя още по-екзотично и мускулесто излъчване на автомобила. В него са включени предна решетка с черен хром, 19-цолови и отново тъмни алуминиеви джанти, допълнителни аеродинамични елементи, кожени Jet Black Mulan спортни седалки Recaro, карбонови апликации за интериора и други.
Успоредно с анонса си за автомобилното изложение в Женева, от Cadillac разпространи и данни за пазарното си представяне през миналата година. През 2016-та, общата реализация на марката се е увеличила с 11.1% до ниво от 308 692 единици, което е най-доброто постижение от 1986 година насам. През 2016-та, на територията на Европа са били закупени почти 800 нови коли Cadillac, което се равнява на ръст от 34.7% в сравнение с 2015-та. Най-силно е търсенето на продуктите на марката в Германия (+43%) и Швейцария (+68%), а най-продаваните модели са били Escalade и XT5 Crossover.