• Марката презентира своя път към целта да стане водеща дигитална автомобилна компания
• Световна премиера на новото поколение на флагмана Audi A8
• Барселона е световната столица с ритъм на живот от съвремeнно измерение
Audi покани световния елит на продуктово шоу на 11 юли, 2017, което ще демонтстрира последните нововъведения на марката. На обща площ от 10 000 кв.м., първото за марката събитите „Audi Summit”, ще демонстрира визията за бъдещата мобилност, премиум услугите, които ще предоставя на клиентите си и решенията за пилотирано шофиране и паркиране.
2000 избрани гости от цял свят ще станат свидетели на световната премиера на флагмана на марката, петото поколение на Audi A8.
Audi Summit е новият ексклузивен форум на марката. Съвременния мегаполис Барселона е домакин на събитието, влиятелни личности от света на медиите, финансиите , търговията и индустрията ще станат свидетели на футуристичните решения за бъдещата мобилност, дигитална свързаност и алтернативно задвижване на градовете в бъдещето.
Събитето се състои от два панела, едночасово продуктово шоу на 70 модела и спектакъл- преживяване в света на марката, представени в търговския панаирен център на града на брега на Средиземно море. Освен премиерата на Audi A8 компанията ще презентира визията си за бъдещето и обещанието пред клиентите си за внедряване на технологии с измеренията на изкуствения интелект. Автомобилът на бъдещето ще промени и улесни ежедневието на клиентите на марката.
Изложението започва на 11 юли с продуктово шоу на LED стена с размер 50 м. Звездата на вечерта е Audi A8. В палатата на панаирното изложение гостите ще се слеят с атмосферата на града, ще станат свидетели на представянето на концептуални модели, инсталации демонстриращи визията за мобилност на бъдещето, изкуствен интелект вграден в технологичните решения в града на бъдещето.
Премиум марката ще демонстрира Vorsprung (напредък) отвъд автомобилите. В пътешествието си към дигиталния свят Ауди ще внедрява все повече дигитални решения за бъдещата градска мобилност. Примери за това се демонстрират в производството, логистиката, продажбите и маркетинга. Може ли да произведем автомобил без поточна линия? Как може да конфигурираме един автомобил дигитално и да го тестваме виртуално? Как се ангажира марката с опазването на околната среда с въвеждането на нови технологии? Audi Summit ще представи картина на бъдещата трансформация