ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

25 години София Франс Ауто

like0 unlike0
Auto-Press 15 Dec 2017 Новини
236
0
25 години София Франс Ауто

“Исках ние да участваме в рали, което изгражда нещо, което е дългосрочно, в което и след 50 години да предстоят следващите етапи”, споделя Стоян Желев, какви са били вижданията му при създаването на София Франс Ауто преди 25 години.

“В този смисъл, ралито с Peugeot изглеждаше да отговаря на този критерий. Автомобилът, с който щяхме да се състезаме трябваше да бъде наша страст. Трябваше да го харесваме. Защото няма как да бъдеш успешен с автомобил, който не буди в теб страст, който ти е безразличен или откровено не харесваш. Производителят, с който участваме в състезанието трябваше да бъде надежден, лоялен и тук Peugeot даваше всички надежди да бъде точно такъв партньор. И така, след като взехме стратегическото решение, през лятото на 1992 година, аз се появих в централата на Peugeot за първи преговори”.

“Живота ни убеждава, че обикновено освен стратегически план, който да е правилен, трябва да има и знак на съдбата. Лично аз получих този знак същото лято, когато претърпях една много тежка катастрофа на магистралата със 180 км/ч, която може би щеше да прекъсне моето участие в ралито нататък, ако не беше автомобилът с марка Peugeot, модел 405, който беше тотално унищожен, но аз се отървах само с няколко синини. Така че имахме и необходимия знак от съдбата- зелена светлина, след което на четвърти декември получихме първия си договор с Peugeot, а на 16 декември пристигнаха първите 32 автомобила и ралито започна”.

“Началото- 92 година, когато дойдоха първите автомобили, нашата задача, разбира се, беше да ги продадем час по-скоро, така че имаше голяма офанзива декември месец”, спомня си Надя Божкова. “На 24 декември, работихме почти до вечерта и когато приключихме дейността видяхме, че един ключ е останал на бюрото. Почнахме да търсим колата за този ключ и в крайна сметка се оказа, че колата е открадната. Началото беше трудно, по доста неравен път, с много неизвестни, и ролите не бяха съвсем определени, т.е всеки беше и пилот, и навигатор, и логистик и всичко”.

25 години по-късно, София Франс Ауто може да се похвали не само с официалното си вносителство на Peugeot за България, но и с портфолиото продукти на марките BMW, MINI, BMW Motorrad, Isuzu, Piaggio, Gilera, Vespa и други.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: