ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Nissan GTR (2009+) VR38 Twin Turbo (550 HP) 3.8 V6 Black Edition - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Nissan

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • GTR

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 2009+

    Изберете година на произвотство на модела

  • VR38 Twin Turbo (550 HP)

    Изберете модификация за съответния модел

  • 3.8 V6 Black Edition

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
    Оценете този автомобил. Текуща оценка: ( 9.9 / 3 10 )

Мощен – 550 к.с., бърз от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек., максимален въртящ момент 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин, стилен дизайн това са само част от забележителните характеристики на Nissan GT-R 2012. 3,8 литров, бензинов V6 двигател VR38DETT с два турбокомпресора с максимална скорост до 315км/ч. Новият Nissan GT-R използва най-модерната система за задвижване на четирите колела, срещана някога в серийно произвеждан автомобил. Задвижването на четирите колела (ATTESA E-TS) разпределя оптимално мощността към предните колела при необходимост. При тежки пътни условия като дъжд, лед или сняг, от 100% въртящ момент, задвижващ задните колела, до 50 % могат да се прехвърлят на предните и така да се подобри сцеплението. Задвижването на предните колела подобрява поведението и при завиване по хлъзгави настилки, като осигурява допълнително сцепление и стабилност. Nissan GT-R използва напълно нова и специално разработена за него трансмисия тип GR6. Тя е 6-степенна, използва два съединителя и е изключително ефективна. За разлика от автоматичните предавателни кутии със стандартен преобразувател на въртящия момент, тук загубите на мощност са сведени до минимум, което е предпоставка и за подобряване на икономичността. Предвидена е възможност за ръчно превключване на предавките от волана. Двата съединителя имат съществен принос за повишаване скоростта на превключване. Nissan GT-R притежава нов тип окачване, което предлага отлична стабилност при движение, дори и при скорост 315 км/ч. Поведението при шофиране и спиране във всякакви условия се характеризира с висока сигурност – от градските улици, през заснежените и хлъзгави пътища, чак до състезателната писта.

Двигатели:

  • Бензинов 3,8 литров, V6 двигател, 550 к.с., 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин

История на модела:

  • Първо поколение (1969–1972)
  • Второ поколение (1973)
  • Трето поколение (1989–1994)
  • Четвърто поколние (1995–1998)
  • Пето поколение (1999–2002)

Технически характеристики:

Година на пускане в производство 2011 г.
Година на спиране от производство до момента
Тип на купето Купе
Брой врати 2
Брой места 4
Обем на двигателя 3799 куб. см.
Брой цилиндри / клапани 6 / 24
Тип гориво Бензин
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. 404 (550) / 6400
Максимална мощност при 6400 об./мин.
Въртящ момент 632 / 3200 - 5800 Н*м
Задвижване 4x4
Скоростна кутия GR6 автоматична трансмисия
Максимална скорост 315 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 2.8 с.
Разход на гориво (в града) 17.0 л./100 км.
Разход на гориво (извън града) 8.8 л./100 км.
Разход на гориво (комбиниран) 11.8 л./100 км.
Екологичен стандарт Euro 5
Собствена маса 1740 кг.
Допустима маса 2200 кг.
Обем на резервоара 74 л.
Минимален обем на багажника 315 л.
Дължина 4670 мм.
Широчина (със сгънати огледала) 1895 мм.
Височина 1370 мм.

Оборудване

6- степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя + ръчен режим на превключване с пера на волана
Автоматични чистачки, фарове, полихроматично огледало за обратно виждане
Предна решетка с емблема GT-R
XENON- фарове (къси и дълги); Автоматична регулация нивото на фаровете; Устройство за миене на фаровете
Дневни диодни светлини интегрирани в предната броня
Тонирани стъкла, UV и топлинен филтър на стъклата
Заден спойлер LED задни светлини; Трета стоп светлина интегрирана в задния спойлер
Две по две странично разположени изпускателни тръби /диаметър 120мм/ от неръждаема стомана
Брони и стр.отледала в цвета на автомобила; Външни дръжки на вратите в алуминий
Регулируеми настройки на трансмисията, 3 режима: R /спортен/ - 0,2 сек за смяна, Normal - 0,5 сек за смяна и Save /икономичен/
4x4 електронна система от 100% задно предаване до 50:50 предно /задно предаване (ATTESA ET-S)
Диференциал с ограничено приплъзване с коеф. на разликата 1,5
Алуминиево окачване с двойни носачи отпред
Многозвенно алуминиево задно окачване
Bilstein електронен пакет за промяна на окачването: режим R /спортен/, N /Normal/ и Comfort /комфорт/ - управление от центр. конзола
Предни ел.стъкла, aвтоматични
Ел. регулируеми, отопляеми, сгъваеми странични огледала