ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Lexus CT 200h Hybrid (2010+)

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Lexus

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • CT

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 200h Hybrid 2010+

    Изберете година на произвотство на модела

  • Моля изберете

    Изберете модификация за съответния модел

  • Няма информация

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто

    Оценете този автомобил.

Пътувате на борда на компактен премиум автомобил, а уредите показват средно потребление – 6,9 л / 100 км... нищо необичайно..., но когато същите тези уреди, на същия този автомобил покажат 3.9 л /100 км, може да сте сигурни, че този автомобил е Lexus CT 200Н.

Този модел на Lexus е специално конструиран за Европа, за да се намеси в играта на BMW и Audi, които от доста време доминират в луксозния компактен сегмент с техните 1-Series и А3.

Двете немски возила предлагат всякакви модификации - икономични, динамични, горещи, във версии купе, хечбек, кабрио и т.н. Избор има и при задвижването, което може да бъде към предните/задните или към четирите колела, както и при трансмисиите.

Японците предлагат една единствена версия на своя CT 200h, но за сметка на това тя е уникална и не се предлага от никой друг в този сегмент.

Системата пълен хибрид дава уникално предимство на CT 200h. Благодарение на нея автомобилът е изключително тих и плавен, и много икономичен.

В градския трафик, CT 200h се движи предимно на електричество, като в салона му е съмнително тихо, а вибрации от двигателя напрактика липсват.

Извън града бензиновия двигател работи почти постоянно, но изолацията на автомобила допуска шум от двигателя само при високи обороти.

Шасито също играе водеща роля за комфорта. Колата е с напълно ново окачване, което я държи стабилно на пътя. Окачването не е меко, нито твърдо, а по-скоро стегнато. В завоите колата не се накланя, което позволява по-агресивно шофиране без особен риск. Разпределението на теглото в е идеално съотношение, което безспорно се усеща, особено при рязка смяна на посоката.

Двигател:

  • Hybrid

История на предишни модели:

Няма